Skojigt/Galet
Advent Quiz 2021
mån 06 dec 2021, 11:50#737891Ingen susning så jag följer strömmen med D
tis 07 dec 2021, 06:10#738005
7 Dec. Recently the Belgian women's national football team won over Armenia with 19-0. What are they called ?
A) The Red Panters
B) The Red Flames
C) The Red Lions
D) The Red Witches
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow.
--------------------------------------------------------------
Rätt svar den 6:e december: D) canons (En fåga som bubblade i huvudet efter vårt besök på Kalmar museum i augusti... fast de svenska namnen är roligare "tågor" och "slangar".
Grattis till @hfab, @jannee, @JensSkoog, @Bosse1, @tallen100, @machonisti , @plax och @Mellberg !
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
7 Dec. Recently the Belgian women's national football team won over Armenia with 19-0. What are they called ?
A) The Red Panters
B) The Red Flames
C) The Red Lions
D) The Red Witches
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow.
--------------------------------------------------------------
Rätt svar den 6:e december: D) canons (En fåga som bubblade i huvudet efter vårt besök på Kalmar museum i augusti... fast de svenska namnen är roligare "tågor" och "slangar".
Grattis till @hfab, @jannee, @JensSkoog, @Bosse1, @tallen100, @machonisti , @plax och @Mellberg !
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
If you want to be happy for a year, plant a garden; if you want to be happy for life, plant a tree. ~ English Proverb
TS
tis 07 dec 2021, 16:07#738057Gissar B!
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
tis 07 dec 2021, 16:21#738061Säger som "Vedmaskin", D är roligast
Jack of all trades, master of none!
tis 07 dec 2021, 22:05#738123Vill bara tacka för ett fantastiskt initiativ @Josephine
Jag skriver inte i tråden men vi gissar för fullt här hemma varje dag.
Frun och grabbarna är med såklart. 👍
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
tis 07 dec 2021, 22:34#738129
Tack så mycket! Roligt att den hittar mottagare.
Jag får skylla på vår skolbibliotekarie som alltid gjorde frågetävlingar för mig och två kompisar, IOGT-NTOs tipsrundor och Trivial Pursuit...
Erre skrev:Vill bara tacka för ett fantastiskt initiativ @Josephine
Tack så mycket! Roligt att den hittar mottagare.
If you want to be happy for a year, plant a garden; if you want to be happy for life, plant a tree. ~ English Proverb
TS
ons 08 dec 2021, 06:01#738136
8 Dec. What animal or plant is an « astacus astacus » ?
A) a crayfish
B) a cactus
C) a toad
D) a bird of prey
----------------------------------------------------------
Rätt svar den 7:e december: B) The Red Flames , Herrlaget kallas för "The Red Devils" så det blev lite kul att hitta på svar D)..... Grattis till @Jannee , @Mellberg , @Heavy_D , @tallen_100 , @Machonisti
Skapa konto
8 Dec. What animal or plant is an « astacus astacus » ?
A) a crayfish
B) a cactus
C) a toad
D) a bird of prey
----------------------------------------------------------
Rätt svar den 7:e december: B) The Red Flames , Herrlaget kallas för "The Red Devils" så det blev lite kul att hitta på svar D)..... Grattis till @Jannee , @Mellberg , @Heavy_D , @tallen_100 , @Machonisti
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar