Skojigt/Galet
Advent Quiz 2022
lör 17 dec 2022, 14:13#784663Måste vara D!
Det är den endaste film av dom fyra jag har sett, och jag hade absolut
kommit i håg en så vacker flicka om hon hade spelad i den
Det är den endaste film av dom fyra jag har sett, och jag hade absolut
kommit i håg en så vacker flicka om hon hade spelad i den
Jack of all trades, master of none!
lör 17 dec 2022, 19:18#784719Nu överger jag C och svarar D!
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
sön 18 dec 2022, 09:22#784790
18 Dec. In 1991 a volcano erupted in the Philippines. What is its name ?
A) Krakatau
B) Pinatubo
C) Merapi
D) Tambora
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow in the comments-section.
Rätt svar den 18:e december är D) Thor: Ragnarök , i den spelade Tessa Thompson. Både Black Panther och Thor: Ragnarök är produktioner från Marvel , men de två superhjältarna möts inte i dessa två filmer.
Och så vill jag be om ursäkt för den politiska vinklingen i svaret igår, Advent quizen ska hållas opolitsk. Det finns nog med sådana trådar här på forumet.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
18 Dec. In 1991 a volcano erupted in the Philippines. What is its name ?
A) Krakatau
B) Pinatubo
C) Merapi
D) Tambora
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow in the comments-section.
Rätt svar den 18:e december är D) Thor: Ragnarök , i den spelade Tessa Thompson. Både Black Panther och Thor: Ragnarök är produktioner från Marvel , men de två superhjältarna möts inte i dessa två filmer.
Och så vill jag be om ursäkt för den politiska vinklingen i svaret igår, Advent quizen ska hållas opolitsk. Det finns nog med sådana trådar här på forumet.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
If you want to be happy for a year, plant a garden; if you want to be happy for life, plant a tree. ~ English Proverb
TS
sön 18 dec 2022, 09:26#784791B, gissning igen
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
sön 18 dec 2022, 11:11#784805B, eftersom Pinatubo lyder lite spansk, och det är väl ett av de språk man har på Filippinene.
Jack of all trades, master of none!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar