Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Skojigt/Galet
Advent Quiz 2021
fre 24 dec 2021, 23:12#740474Ska jag vara ärlig och inte kopiera alla prästlärda på forumet så får det bli A.
Jag vill tacka dig Josephine för ett varierat och roligt quiz!
Det har varit riktigt roligt att gissa även om man många gånger inte har haft en susning.
Vissa frågor blir ju extra svåra när dom är på engelska också.
Jag har gissat varje dag men jag stör mig faktiskt lite på att jag glömde att skriva under en liten period och då lyckades jag faktiskt gissa typ 4/5 rätt, resten gick väl inte lika bra även om man kunde vissa svar. Tur att det inte var lottoraden det gällde! 😀
Tack än en gång och God Jul!
Jag vill tacka dig Josephine för ett varierat och roligt quiz!
Det har varit riktigt roligt att gissa även om man många gånger inte har haft en susning.
Vissa frågor blir ju extra svåra när dom är på engelska också.
Jag har gissat varje dag men jag stör mig faktiskt lite på att jag glömde att skriva under en liten period och då lyckades jag faktiskt gissa typ 4/5 rätt, resten gick väl inte lika bra även om man kunde vissa svar. Tur att det inte var lottoraden det gällde! 😀
Tack än en gång och God Jul!
fre 24 dec 2021, 23:42#740477Håller med. Ett fantastiskt initiativ. Riktigt kul. 👍
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
lör 25 dec 2021, 01:43#740480Tack för ditt engagemang, tror väl på C då...
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
lör 25 dec 2021, 08:41#740484
Rätt svar den 24:e december C) Sychar Jesus höll där enligt evangelisten Johannes talet om "livets vatten",
den som har druckit det blir aldrig mer törstig. En fin bild av tro och själsfrid skulle man kunna säga.
Grattis till @Mellberg , @uffejohan , @Tåndemåla , @jannee , @Vedmaskin , @JensSkoog , @Bax , @Slurfi , @tallen100 , @machonisti
Jag är snart tillbaka igen, har foto'n från september från en jordbruksmässa som jag tror ni kommer att gilla. Om inte någon gör en ren skogsquiz eller något annat kommer ivägen så blir det en advent-quiz även nästa år. ;-)
Tack, tack!
"The End"
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Rätt svar den 24:e december C) Sychar Jesus höll där enligt evangelisten Johannes talet om "livets vatten",
den som har druckit det blir aldrig mer törstig. En fin bild av tro och själsfrid skulle man kunna säga.
Grattis till @Mellberg , @uffejohan , @Tåndemåla , @jannee , @Vedmaskin , @JensSkoog , @Bax , @Slurfi , @tallen100 , @machonisti
Jag är snart tillbaka igen, har foto'n från september från en jordbruksmässa som jag tror ni kommer att gilla. Om inte någon gör en ren skogsquiz eller något annat kommer ivägen så blir det en advent-quiz även nästa år. ;-)
Tack, tack!
"The End"
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
If you want to be happy for a year, plant a garden; if you want to be happy for life, plant a tree. ~ English Proverb
TS
sön 26 dec 2021, 09:01#740574Tack för en spännande julkalender, den enda jag följt i år. Gronsk Pyk.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
tis 04 jan 2022, 16:42#741903Wow! Det var ett fantastiskt äventyr, jag gillade det väldigt mycket.
Väntar på mer.
Väntar på mer.
mån 09 maj 2022, 18:04#757705Julquiz är en av mina favoritaktiviteter på julafton. Hela familjen träffas och har roligt.
Jag kom också nyligen på en webbplats som handlar om spelautomater, klicka på referens[/url].
Du kan se många bra recensioner av spelautomater på nätet där. Tack vare den här webbplatsen kan du börja vinna bra pengar och få massor av spänning och adrenalin. Du kan också ladda ner appen för att underlätta användningen.
Jag kom också nyligen på en webbplats som handlar om spelautomater, klicka på referens[/url].
Du kan se många bra recensioner av spelautomater på nätet där. Tack vare den här webbplatsen kan du börja vinna bra pengar och få massor av spänning och adrenalin. Du kan också ladda ner appen för att underlätta användningen.
Senast redigerad av Torbjörn Johnsen mån 13 jun 2022, 00:04, redigerad totalt 1 gång.Anledning: Tagit bort länk

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar