Uppsala (C)

Är jag allen..?

175 inlägg 62096 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Robert T  
#135730 Skön tråd, eller nåt... :D

Jag är från Uppsala, numera boende i Skyttorpsskogarna. Äger dock ingen skog, men någon gång så...

Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#209038 Nu har även Knivsta kommun med bolag blivit.. Häpp

   TS
Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

totte  
#209077 Utgår från att du därmed avser det för försäljning av starkvaror dedikerade monopolbolaget! Gratulerar till åter ett steg i civilisationsprocessen. Har idag besökt sagda inrättning uti Vännäs lilla kommun.

Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

machonisti  
#209165 Är jag allen rusar fram och tillbaks mellan högra och vänstra. Efter en stunds begrundande i uråldriga barken är t.o.m machonisti med.
All en, allén eller allen sköt som laserstrålar inanom en teknokrats skult tills det likt brännande vatten stod klart. Allen kan civiliserat infinna sig i monopolets inrättning varhelst önska utan blick från........

Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#209565 Fuller blev jag, oavsett vad. Å det var det värt... Al len lent virke är vid täljning...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

machonisti  
#209636 Ful ler ibland, vad vet jag. Leende på lördagkväll postar utan papper eller flaska. Till grannland över böljan budet ändå kommer fram. All en bär, bär en tälj i sten....

Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#210266 En man från Finland tystade lokala Uppsalabon jag.
Lokala forum...??
Machonisti, jag ger upp, oreserverat....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

totte  
#210269 Fantastiskt!

Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#210272 Att han tystade jag, eller han från Finland är?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

totte  
#210344 Att han är från Finland är väl inte särdeles sensationellt, att han lyckades få din vanligtvis vältaliga person att ge upp finner jag vara en icke föraktlig prestation.

Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#210534 Småsparka kring en imaginär skogsgräns är en sak. Lite småkul typ.
Tokpinka in revir över halva Östersjön däremot.. Det för gammal för jag är.

   TS
Avatar Fallback

Re: Är jag allen..?

Nolltax AB  
#210541 Jag inget problem har surfa runt en fråga. Trodde Ni eljest?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

machonisti  
#210614
Nolltax AB skrev:En man från Finland tystade lokala Uppsalabon jag.
Lokala forum...??
Machonisti, jag ger upp, oreserverat....

Tystnadens bevakare Nolltax AB hälsade släkten från jobbets avslut till sena natten.
Uppsala har passerats mången gång är 41. Från plats strax söder om Vasa jag flaskposten utsänder.
Sparka smått är inte stort. Ser fram emot oreserverad pink från den som inte rullar kronor till kronan.

Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

totte  
#210654
Nolltax AB skrev:Småsparka kring en imaginär skogsgräns är en sak. Lite småkul typ.
Tokpinka in revir över halva Östersjön däremot.. Det för gammal för jag är.


Kan väl dock påminnas om att min herre vid något tillfälle gjorde revirmarkering i Norrbotten, vilket ledde till en något munter konversation om Knivstas läge i geografin: viewtopic.php?f=52&t=4548&st=0&sk=t&sd=a#p56808

Användarvisningsbild

Re: Är jag allen..?

machonisti  
#210694 Uppgett är Uppsala och Vasa. Tack Nolltax svar på tal är lätt men leda väg skall vis. Gammal är äldst skriv vadhelst. Möt upp i duell inte ikväll. Syster med man och barn gästar.
Hoppas herrskapet inte "ler fult" hela natten enär redan halvan för lekamen är tung.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).