Värmland (S)

Värmland

77 inlägg 30511 visningar 14 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: Värmland

skogsjan695xl  
#86239okey. ja vårat 350 rullade på rätt skapligt det också, nu var det något slitet på slutet men hade tydligen aldrig varit några större grejer med det.

Användarvisningsbild

skogsjan695xl  
#86241[quote="MF 135 KUNGEN"][/quote]

Du får väll bli med någon gång i maskin om du vill, när vi är på närmare håll dock, skotaren är flyttad ner till säffle nu med skördaren är runt sulvik ett tag till, enklare att åka 2 i skördaren än skotaren.

MF 135 KUNGEN  
#86259Okay ja det vore roligt och åka litte skördar.kanske kan ta ditt nummer?

hoppetossan  
#88636Tös från värmland *vinkar jag med*

Jag behöver tips på vart man hör av sig för att söka jobb inom värmland med skördare/skotare? :)
Även inom örebro län är aktuellt!

Väldigt tacksam för svar -
Det gäller nämligen kärleken, min kille söker jobb här i värmland så vi får vara tillsammans på heltid :)

Hör gärna av er till mig! Mvh Anna

Användarvisningsbild

skogsjan695xl  
hoppetossan skrev:Tös från värmland *vinkar jag med*

Jag behöver tips på vart man hör av sig för att söka jobb inom värmland med skördare/skotare? :)
Även inom örebro län är aktuellt!

Väldigt tacksam för svar -
Det gäller nämligen kärleken, min kille söker jobb här i värmland så vi får vara tillsammans på heltid :)

Hör gärna av er till mig! Mvh Anna

Hej och välkommen.

Antar att du bor på östra kanten på Värmland, med tanke på sökning i Örebro.
Annars vet jag 1 eller möjligen 2 entreprenörer som söker folk. Detta är på västra sidan av värmland.

Användarvisningsbild

vajern  
#102224Hejsan värmlänningar :D

Går som en del kanske sett på bloggen YH skogsmaskinsförare på Södra Viken.
Undrar nu om ni på rak arm vet någon som e sugen på och ta emot en praktikant fr.om v45?

Fredrik N  
#172125Själv bor jag i Karlstad under veckorna, men tillbringar helgerna i Stömne. Således mitt i mellan Säffle
och Arvika.

Användarvisningsbild

Skogshuggarninorr35  
#172149Får väl skriva lite här då, född 75 i Kristinehamn.
Flyttade upp till Forshaga kommun 87 för att sedan flytta upp hit till Umeå år 2000

Användarvisningsbild

värmSkog  
#172232Hej här kommer en värmlänning till, bor i kristinehamn

Användarvisningsbild

LellånaRået  
#404844Är jag den enda som tillkommit från Värmland sen 2012... :smile:
Skogsnjutare sen barndom dock nybörjare, amatör som nybliven mindre skogsägare utanför Långserud,
Närmaste skogsmaskin jag vart va att jag svetsa hytter till rottnes blondiner och brunetter i slutet av 80talet :-) i övrigt har (nu pensionerade) gamla travaren fått dragit in veden hemma de senaste 26 åren. Tänkte att hennes son (hälften haflinger)ska få ta över sysslan att få ut stockarna på svåråtkomliga ställen på Lellåna :grin:
Trevlig helg// Stina

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#404849Hehe, nej det har nog tillkommit en å annan Värmlänning sedan dess, kan nog vara tråden som fallit i glömska - kul att du hittade den och skoj med en till från Säffletrakterna! :-BD

Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#404852Hm... Har ju varit medlem sen 2008 men kanske tillkommit lite mer bokstavligt här i forumet nu i år. Hursomhelst så kommer jag från Häggvik i Grums kommun men är nu smålänning (på pappret i alla fall) boende i Jönköping.

snurra  
#405038Oj då, här är en till, bor norr om Arvika, Arvika kallar vi för Stan [FACE WITH TEARS OF JOY]

Användarvisningsbild

skogsjan695xl  
snurra skrev:Oj då, här är en till, bor norr om Arvika, Arvika kallar vi för Stan [FACE WITH TEARS OF JOY]

Vart där norr om arvika? Bor själv i gunnarskog.

snurra  
#405051Nolom Åmotsförsen

Annons:
Arevo
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).