Gävleborg (X)
Gävleborgare
mån 27 apr 2009, 16:59#57309
jag skjuter lite från höften här men du är kanske bekant med Bernt Rahm..?
gräventreprenör ifrån kilafors.
Timberjack74 skrev:Bor i Hällbo mellan kilafors och bollnäs. Jobbar mest i dom stora Åmots skogarna.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
mån 27 apr 2009, 20:17#57347
Jo jag vet vem han är men jag känner inte han. Men är väl lite mer bekant med hans sån Johan... /Johan
Torparn79 skrev:Timberjack74 skrev:Bor i Hällbo mellan kilafors och bollnäs. Jobbar mest i dom stora Åmots skogarna.
Jo jag vet vem han är men jag känner inte han. Men är väl lite mer bekant med hans sån Johan... /Johan
tis 28 apr 2009, 07:14#57356
ok, jag körde på samma bygge som Bernt ifjol, trevlig farbror. vi var med på ombyggnaden av E18 mellan västerås och västjädra.
johan blev väl "intagen" hos frölanders va?
Timberjack74 skrev:Torparn79 skrev:Timberjack74 skrev:Bor i Hällbo mellan kilafors och bollnäs. Jobbar mest i dom stora Åmots skogarna.
ok, jag körde på samma bygge som Bernt ifjol, trevlig farbror. vi var med på ombyggnaden av E18 mellan västerås och västjädra.
johan blev väl "intagen" hos frölanders va?
fre 08 maj 2009, 20:34#58342
som det lät på pappan så var han en av få som trivdes hos dom...
tomasb skrev:Torparn79 skrev:johan blev väl "intagen" hos frölanders va?
Ja det blev han.
som det lät på pappan så var han en av få som trivdes hos dom...
fre 08 maj 2009, 20:52#58344
Berndt är väl vad jag vet Västmandlänning i veckorna, sist jag hörde så byggde han väg i Riddarhyttan..
tomasb skrev:Det vet jag inget om för det var ett tag sedan jag träffade honom, därimot passerade båda två idag och såg ut att vara vid god vigör
Berndt är väl vad jag vet Västmandlänning i veckorna, sist jag hörde så byggde han väg i Riddarhyttan..
ons 13 maj 2009, 13:32#58664
Jag brukar också jobba en del i trakterna kring Åmot, var mkt mellan Åmot och Katrineberg i fjol och året före det.
Bor i Sandviken.
Timberjack74 skrev:Bor i Hällbo mellan kilafors och bollnäs. Jobbar mest i dom stora Åmots skogarna.
Jag brukar också jobba en del i trakterna kring Åmot, var mkt mellan Åmot och Katrineberg i fjol och året före det.
Bor i Sandviken.
Jomenvisst...
tis 21 jul 2009, 07:43#63548Bor i Bobygden i Delsbo
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar