Massaved
Masurbjörk av hög kvalitet köpes
sön 09 okt 2016, 19:53#411893Har du masurbjörk kvar?
Re: Masurbjörk av hög kvalitet köpes
Kiehn - mån 20 feb 2017, 18:16
mån 20 feb 2017, 18:16#439453Finns fortfarande intresse av masur? Här finns. Kunskapen är dock ringa, osäker på kvalitén.
sön 29 jul 2018, 07:48#519433
Jag har också lite masur jag kan tänka mig sälja av. Jag bor i Finland men är det inte några större bitar det är frågan om så går det ju att skicka
Lassee skrev:tjena såg ett gammalt inlägg att du hade masur att sälja det råkar inte finnas kvar något
Mvh Lasse
Jag har också lite masur jag kan tänka mig sälja av. Jag bor i Finland men är det inte några större bitar det är frågan om så går det ju att skicka
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
lör 15 dec 2018, 12:27#538657Hej,
Vi fällde ett träd vid huset. Såg när jag skulle göra ved att det var en fin masurbjörk. Någon som är intresserad av att köpa?
Hör gärna av er i så fall
Vänligen
Erik 0705625107
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Vi fällde ett träd vid huset. Såg när jag skulle göra ved att det var en fin masurbjörk. Någon som är intresserad av att köpa?
Hör gärna av er i så fall
Vänligen
Erik 0705625107
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
tor 29 sep 2022, 14:11#772795Masurbjörk 44 cm i brösthöjd, ca 1 m3sk på rot. Kan fås apterad enligt önskemål och levererad vid väg.
Intresse och betalform, SEK eller ved m3s, till bjorkeberga.skog@telia.com.
Intresse och betalform, SEK eller ved m3s, till bjorkeberga.skog@telia.com.
tis 29 apr 2025, 12:49#879439Hej
Hittade den här tråden då jag letade runt om masurbjörk, vi har tagit ut ett parti med ca 20m3 planterad masurbjörk som är ca 25-30år.
Väldigt osäker på kvalitén, går det att sälja det någonstans eller är det bara att kapa upp till ved?
Bifogar en bild på en bit jag har sågat ut.
Skapa konto
Hittade den här tråden då jag letade runt om masurbjörk, vi har tagit ut ett parti med ca 20m3 planterad masurbjörk som är ca 25-30år.
Väldigt osäker på kvalitén, går det att sälja det någonstans eller är det bara att kapa upp till ved?
Bifogar en bild på en bit jag har sågat ut.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).