Verkstan

Fmv 2500

9 inlägg 1210 visningar 2 följer Svara, dela mm...  

Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.

Skapa gratiskontoLogga in
Enskede Hydraul
Användarvisningsbild

Fmv 2500

La Biscotte 71  
#894093Hej allihopa,
Låt mig presentera mig. Jag heter Sam och bor i Frankrike. Jag vet inte om jag är i rätt kategori; om inte, ber om ursäkt i förväg. Jag har precis köpt en FMV 2500-kran, men jag saknar de två kuggstängerna och växeln. Jag kunde inte hitta någon information online. Jag behöver hjälp med att få några mått. Jag planerar att tillverka det jag saknar. Jag jobbar för ett företag som kan tillverka allt detta. Det finns på Nolot i Etang-sur-Arroux, Frankrike. Mina frågor: Vad är diametern på de två kuggstängerna? Och deras längd? I millimeter.
Och vad är diametern på växeln?
Jag bifogar ett eller två foton.
Tack på förhand.

TS
Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Användarvisningsbild

Re: Fmv 2500

La Biscotte 71  
#894339någon som kan hjälpa mig? 😢 😢 😢

TS
Användarvisningsbild

Bert1  
#894352Är det bilden som lurar eller är tänderna skadade på drevet ?
För det ser lite konstigt ut,Är det isåfall inte bättre och sätta dit ett helt nytt vridhus?

Användarvisningsbild

La Biscotte 71  
#894353Det här är inte mitt fodral; det är bara ett foto för att illustrera min måttförfrågan. Men ja, på det här fotot används det definitivt 🙃
Tyvärr använder jag Google Translate, det är inte perfekt

TS
Användarvisningsbild

La Biscotte 71  
#894488Är det någon som vet diametern på kedjehjulen och deras längd?

TS
Användarvisningsbild

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#894607Kolla här, troligen enklare att byta hela vridhuset till ett nytt. Men dyrt.
https://share.google/rwsteQtF3eJnCKDKb

Användarvisningsbild

La Biscotte 71  
#894627Tack för informationen, men på min arbetsplats är vi utrustade för att tillverka pinjonger och kugghjul. Jag behöver måtten på kuggstängerna.
Jag ska visa dig min bottenplatta.

TS
Användarvisningsbild

La Biscotte 71  
#894628Voici mon embase

TS
Användarvisningsbild

La Biscotte 71  
#894629här är min FMV 2500-bas

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Annons:
Skogshubben
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).