#334455Hej, Jag har sett några riktigt avancerade 3D ritningar genom åren som jag tror medlemmar gjort själva, så det borde finnas. Själv var jag för snart 10 år sedan skapligt bra på 2D CAD då jag delvis jobbade med det. Gissar det är 3D du är ute efter?
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
#334469Jo att du vill ha en skylt förstod jag men mer ska den se ut på något speciellt vis?
Se bifogad bild så kanske det är lättare att specificera därifrån. Nu är jag ingen kung på cad-ritningar såvida du inte vill ha skylten som ett elschema?
Allt ovan är skrivet med reservation för eventuella tyckfel. Ibland måste man tänka utanför boxern...
#334482Nej det gör det inte men för något jag snickrade medan jag jobbade med annat får det väl duga...
NU har jag ju lagt in 4 hål för att fästa skylten. Kanske är det helt fel i så fall får väl din vän ta bort det så det passar bättre hans maskin... Nu är den 1 000 x 400 mm skylten men är väl bara att skala om den om du vill ha en annorlunda om den blir för stor eller så...
Allt ovan är skrivet med reservation för eventuella tyckfel. Ibland måste man tänka utanför boxern...
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).