Att det tog så lång tid för en slang att ge upp är ett mirakel 🤣 men såklart sitter den under en annan slang 😤 så det fick bli morgondagens bekymmer👍
johan eriksson skrev:alias skrev:alias skrev:Fick en dödsdom på motorsågen. Vevstakslagret hade gett upp och kolv och cylinder var sig tydligen inte lika därefter enligt verkstan.
Lät inte som att det var lönt att ha verkstan till att reparera, men jag funderar på vilka delar jag behöver ersätta (kolv, cylinder, vevstakslager, något mer?) och vad materialet kan tänkas kosta, samt hur svårt det är att göra i egen regi?
Någon här som har några kloka tankar?
MVH
Alias
HVA 346XPG NE.
MVH
Alias
Om jag inte är alldeles ute på djupt vatten så tror jag vi bor ganska nära varandra.
Hör av dig på PM om du önskar ett andra utlåtande.
fendt311 skrev:Varför är det alltid den värst svåråtkomliga hydraulik slangen. Som får slang brott? Lyft på CAT910.😡😡
Ängagärdet skrev:Jag kallar den numera för Välten! 😎