Verkstan

Kellfri kvalitet

96 inlägg 132432 visningar 27 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Kellfri kvalitet

ÅsaNisse  
#437112 Nä! Ramstyrningskolven på en griplastarkärra.

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Avatar Fallback

Re: Kellfri kvalitet

bgl  
#437143 Går tyvärr att länka till min tråd om Lantbutiken:
Se upp för "Lantbutikens" leveranstider!
Vi måste vara maximalt försiktiga om vi tänker köpa något från Kellfri & co,
nu går det inte längre för detta forums medlemmar att skylla på bristande information

Användarvisningsbild

Re: Kellfri kvalitet

Aqualize  
#437506 På något forum såg jag bild på en sådan där kellfrikärra. Färgen lossnade och det rostade i lämmarna.

Avatar Fallback

Re: Kellfri kvalitet

Simon.M  
#437532 Bala agri har ju kampanj på kärra men om den är nått att ha det vet jag inte

Användarvisningsbild

Re: Kellfri kvalitet

ananders  
#437535
Aqualize skrev:På något forum såg jag bild på en sådan där kellfrikärra. Färgen lossnade och det rostade i lämmarna.


Det såg jag på en vagn Kellfri hade på Borgeby för några år sedan. Färgen hade börjat flagna och plåten börjat rosta.

Användarvisningsbild

Re: Kellfri kvalitet

Vardon  
#437546
ananders skrev:
Aqualize skrev:På något forum såg jag bild på en sådan där kellfrikärra. Färgen lossnade och det rostade i lämmarna.


Det såg jag på en vagn Kellfri hade på Borgeby för några år sedan. Färgen hade börjat flagna och plåten börjat rosta.


Tidigare annonserade de på blocket och sålde ut "lagerskadade" saker. Det var inte lager av typen SKF, det var inte full praktikant som löpt amok med gaffeltrucken utan saker där färg etc ramla och rost. Det fick mig ytterst skeptisk.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).