mån 02 mar 2026, 21:55#907130Boman, beundrar din företagssamhet - är du lika nogrann med allt du företar dig ?
Tummen upp för ditt projekt 👍 .
Verkstan
Vad var det senaste ni byggde??

mån 02 mar 2026, 22:21#907132Jo så är det nog! Ska man göra något så ska det göras ordentligt. Kan segla iväg lite ibland. Det är mitt föräldrahem en släktgård där jag är elfte generationen så har en viss förkärlek till dena platsen .
tis 03 mar 2026, 18:53#907174
Jag gjorde en kornisch med gardinstång för mörkläggningsgardiner
och satte en liten spotlight i mitten som lyser på blomman på fönsterbrädan.
Det blev bra och ser bättre ut än på bilden, nu är det kvar att tapetsera och måla
samt dit med ett nytt golv i nån sorts textilmaterial.
Köpte och hängde upp ett par surroundhögtalare och lite annat pyssel i detta tv-rum.
Nu är det närapå en riktig hemmabio.
Jag gjorde en kornisch med gardinstång för mörkläggningsgardiner
och satte en liten spotlight i mitten som lyser på blomman på fönsterbrädan.
Det blev bra och ser bättre ut än på bilden, nu är det kvar att tapetsera och måla
samt dit med ett nytt golv i nån sorts textilmaterial.
Köpte och hängde upp ett par surroundhögtalare och lite annat pyssel i detta tv-rum.
Nu är det närapå en riktig hemmabio.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
ons 04 mar 2026, 08:22#907189Hemmabio? Jag trodde det konceptet stendog för tio år sedan. Fint bygge iaf Slurfi.
Oberoende, nyfiken självverksam skogsägare som försöker förvalta fädernesarvets skog till nytta för både djur, växter och människor. Långsiktighet före snabba cash. Det finns inga enkla mallar som funkar i alla lägen.
ons 04 mar 2026, 13:17#907205
Tack, mja jag är inte så mkt för trender och mode så vi kollar hemmabio varje dag oavsett modenycker.
Badger skrev:Hemmabio? Jag trodde det konceptet stendog för tio år sedan. Fint bygge iaf Slurfi.
Tack, mja jag är inte så mkt för trender och mode så vi kollar hemmabio varje dag oavsett modenycker.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
mån 09 mar 2026, 20:26#907422Nu tog färgen slut 12 rutor kvar sen är det väggarna och dörrar som ska målas
tis 10 mar 2026, 05:35#907434Mycket snyggt, bra kämpat! 👍 🙂
tis 10 mar 2026, 08:38#907440
Stråååålande - vad duktig Du är Boman!
👍
Boman skrev:Nu tog färgen slut 12 rutor kvar sen är det väggarna och dörrar som ska målas
Stråååålande - vad duktig Du är Boman!
👍
Usus magister est optimus
tis 10 mar 2026, 18:40#907451Håller med Elis
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar