Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
Verkstan
Bygge av skogstak till valtra
Re: Bygge av skogstak till valtra
fre 16 jan 2015, 20:58#311643Lite nyfiken hur din takutbyggnad har fungerat nu efter en sesång i skogen?

sön 26 apr 2015, 10:37#327575Hittade en film på tuben om skyddsglas, någon som provat dessa?
Assumption is the mother of all fuck ups...
sön 26 apr 2015, 12:19#327588Glaset kanske var nerkylt till den temperaturen?
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
sön 26 apr 2015, 12:53#327597Ja, tempen verkar det vara något lurt med om det inte är som snickaren säger.
Jag provade att räkna om till Fahrenheit för att de andra siffrorna verkar ojämna, kanske omräknade från tum(??) men -22°F blir -30°C. +22°F blir -5,6°C. Även det verkar lågt.
Å andra sidan blir väl knappt rutan så kall på en maskin om man vill se ut...
Edit: tittade på filmen igen, nog ser både stålställningen och rutan rimfrostiga ut? Snickaren har nog rätt.
Jag provade att räkna om till Fahrenheit för att de andra siffrorna verkar ojämna, kanske omräknade från tum(??) men -22°F blir -30°C. +22°F blir -5,6°C. Även det verkar lågt.
Å andra sidan blir väl knappt rutan så kall på en maskin om man vill se ut...
Edit: tittade på filmen igen, nog ser både stålställningen och rutan rimfrostiga ut? Snickaren har nog rätt.
Assumption is the mother of all fuck ups...
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).