Verkstan

Vad var det senaste ni byggde??

1983 inlägg 600036 visningar 152 följer Svara, dela mm...   

Re: Vad var det senaste ni byggde??

tallen100  
fendt311 skrev:Bord och växthus mm till frun? Ni måste lära er att göra som jag i helgen. Jag sa NEJ! till frun för första gången. Kändes jätte bra efteråt för mig. Har försökt så länge att säga nej. Vad hon sa, kanske ni undrar över? Hon sa att..... Nu kryper du fram under sängen.😲

😂😂😂
Och går raka vägen ut i verkstan och sover i natt😉

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Användarvisningsbild

fendt311  
tallen100 skrev:
fendt311 skrev:Bord och växthus mm till frun? Ni måste lära er att göra som jag i helgen. Jag sa NEJ! till frun för första gången. Kändes jätte bra efteråt för mig. Har försökt så länge att säga nej. Vad hon sa, kanske ni undrar över? Hon sa att..... Nu kryper du fram under sängen.😲

😂😂😂
Och går raka vägen ut i verkstan och sover i natt😉

Hur vet du det? Är vi grannar?😂😂

Användarvisningsbild

Vardon  
#702332 Denna vagn har varit med ett tag, den har haft hö och dragits av häst och varit vedvagn nummer i två i traktortåg. Nu ska den få förvara traktorhjul.

Nu blir den hjulvagn. Då 4 traktorhjul blev väl tungt på gafflar för att köra en km efter väg. Dessutom var sikten något begränsad... Var nog tungt tungt att flytta med pallbjörn på trägolv.

Kortad några meter och allmän service. Och lite trä att lägga på

Hoppas denna blir lite lättare att rulla på golvet om än den nog blir jättekul att backa med...

En slang var nog lätt utsliten....

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).