Verkstan

Vad gör ni i verkstan ?

575 inlägg 50120 visningar 42 följer Svara, dela mm...   

Re: Vad gör ni i verkstan ?

Emil83  
fendt311 skrev:Använde snö slunga i kväll direkt efter jobbet. Skulle ju bara lufta den lite. Så den inte blir oanvänd. Man tvär vänder den och sträcker sig i ryggen ordentligt. Blev till att ställa in den i verkstan direkt. Att man inte tänker sig för. När man nyligen haft problem med ryggen. Typiskt mig.

Usch det där är inget roligt! Hoppas det inte tog allt för illa.. krya på dig

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner

Emil83  
#694053 Nu har jag micklat ihop nån typ av smörjsystem, en påsklämma får duga som av/på knapp till att börja med. En vattenbehållare ska dit åxå.

Användarvisningsbild

Erre  
@fendt311 skrev:Använde snö slunga i kväll direkt efter jobbet. Skulle ju bara lufta den lite. Så den inte blir oanvänd. Man tvär vänder den och sträcker sig i ryggen ordentligt. Blev till att ställa in den i verkstan direkt. Att man inte tänker sig för. När man nyligen haft problem med ryggen. Typiskt mig.

Krya på dig min vän. 🤗

Användarvisningsbild

fendt311  
#694185 Tack Erre.🤗

Användarvisningsbild

fendt311  
Emil83 skrev:Nu har jag micklat ihop nån typ av smörjsystem, en påsklämma får duga som av/på knapp till att börja med. En vattenbehållare ska dit åxå.

Innovativa idéer av en duktig människa. Snyggt Emil83.👍👍

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).