Skogsarbete

Maskinförare Söker jobb Västerbotten

1 inlägg 1583 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Maskinförare Söker jobb Västerbotten

Skopan87  
#105393 Hej!


Heter Jimmy Sollander 23år och är bosatt i Bjurfors just utanför tvärålund Västerbotten.

Söker som rubriken avslöjar jobb som maskinförare inom skogen. Är maskinförare i grund och botten, med alla maskiner utom bandschaktare (inget jag hunnit prova på). Dvs Hjullastare, grävmaskin, teleskoplastare, grävlastare, samt är min nyfikenhet och passion för att köra är jag självlärd på väghyvel. Samt A-BE-CE körkort.

Nedan följer en kort presentation

Jobbade 6månader efter skolan med att köra dumper, men tröttnade fort. For då till Oslo Norge och vart där 3.5år i en bergtäkt där jag lärde mej hela processen från fast berg till färdiglastat material samt mkt skruvning. Flyttade hem pga hemlängtan och fick jobb hos Kaj Johansson's vännäsby men blev uppsagd pga jobb brist för ca en månad sen.


Skogen är inget jag jobbat med tidigare, men tycker det verkar roligt och intressant!!! Har dock ingen utbildning att visa upp då det gäller skogen men ser det som en kul utmaning att lära mej då jag är possitiv som person och vill utvecklas!


Verkar detta intressant kan fullständigt CV samt referenser mailas vid intresse!


Med vänliga hälsningar Jimmy



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).