Skogsarbete

SKOTARFÖRARE sökes!!

16 inlägg 10323 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

SKOTARFÖRARE sökes!!

dexter  
#81444 skotarförare på en 1110 eco III på gallring, går som underentreprenör efter en valmet 911.

2 skift. jobbet finns i ebbarp med omnejd. lägenhet på 2 rum och kök på ca 66kvm på andra våningen finns att tillgå efter överenskomelse med hyresvärd och nuvarande hyresgäst.

lägenheten ligger i oderljunga, 7km till perstorp ("mindre storstad" med ett par mackar, pizzerior, bolaget osv osv). ca 1.5mil till örkelljunga och 3-4mil till hässleholm.

vid frågor angående jobb ringer du till Göran Långström 070 685 39 66 (tidigaste samtal får ske, imorgon (9/2). nås säkrast efter kl 17 då röjning på går på dagarna.

Frågor för lägenheten så ringer du till Fredrick Helgesson 070 39 48 391 (hyresgäst)
OBS hyresvärden är i barcelona för tillfället




   TS
Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#81448 Är lite nyfiken på dig där dexter, är du pilot på skotaren också eller kanske skördaren?

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

Naders  
#81450 Om du kollar på dexter:s humörstatus så kan du se att han inte är skördarföraren :)

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#81452 Ja, oj så tokigt det kan bli :P Nej jag undrar nämnligen för jag har kanske en bekants bekant som är intresserad.

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

dexter  
#81456
kjugekarlsson skrev:Ja, oj så tokigt det kan bli :P Nej jag undrar nämnligen för jag har kanske en bekants bekant som är intresserad.

de är faktiskt min lägenhet som och grejen är att ja har fått min drömjobb nästan på heltid!! :grin: därför skrev jag me min lägenhet då de blir lite lättare för en nyanställd att börja jobba..

   TS
Användarvisningsbild

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

svempus  
#81798 synd att det var så långt ner annars hade man ringt och kollat....

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

andy_83  
#81897 jag har ett liknande gallrings jobb fast med en valmet 840 .jag vecko pendlar ca 40 mil bor i lagan på arbets veckorna å hemma i vedum med familjen på ledig hegerna /veckor kan varmt rekomendera sådana distans jobb .jag trivs som fan på det jobb jag har å hade jag varit arberslös så hade jag sökt :-bd

Användarvisningsbild

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

svempus  
#81898 ja jag hadde sökt om inte jag har eventuellt ett jobb på g inom örebro kommuns skogssida får se vad dom säger nässta vecka....

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

sebbe_90  
#84738 haj har du fått någon ordning med förare på din 1110? tacksam för svar

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

dexter  
#84767 ingen aning, ja la ut en tråd för att gubben skulle få lite samtal. ja hade jobbet i näven men kände direkt att ja inte skulle trivas. du får ringa och fråga!

   TS
Användarvisningsbild

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

Jonnish 1710  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84774 Ja jobbet är tillsatt!

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

sködarförare  
#90929 varför veckpendla bu är ju från v-fänerbo är det så dåligt med körning här hemma.

Skona familjen ingen unge vill se pappa bara på helgerna.

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

andy_83  
#91801
sködarförare skrev:varför veckpendla bu är ju från v-fänerbo är det så dåligt med körning här hemma.

Skona familjen ingen unge vill se pappa bara på helgerna.



ja det verkar vara dåligt med jobb här därför veckopendlar jag .
Med har du ett skotar jobb åt mig här omkring så pma till mig så kan vi snaka jobb där alla förslag är välkommna även som lärling på skördare :)

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

sködarförare  
#92867 vi lurar så småningom på en drivare på mindre rotposter.

Avatar Fallback

Re: SKOTARFÖRARE sökes!!

svensson632  
#92957 tjena skördarförare jag är väldigt intresserad av att få börja köra skotare har ytterst lite erfarenhet av det men har hållt på med olika typer av maskiner i hela mitt liv så säg gärna till om det kommer bli aktuellt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).