Skogsarbete

Söker skogsvårdsarbete i Västmanland och Uppland

1 inlägg 1591 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Söker skogsvårdsarbete i Västmanland och Uppland

Jakob_Patring  
#65771 Hej!
Jag är en frisk kille 21 år som söker efter en anställning som skogsvårdare. Om anställning sker så är det långsiktigt dvs 4-5 år. Jag skriver inte detta bara för att ha ett arbete, utan för att skogsvård är ett av mina stora intressen. Min bostad ligger i Sala kommun och därför söker jag arbete i Västmanlands och Uppsala län.

VARFÖR PASSAR JAG SOM SKOGSVÅRDARE?
Först och främst har jag gått ett 3-årigt naturbruksgymnasium med inriktning skogsbruk. Om intresse visas så skickar jag gärna mina betyg där jag bl.a fick MVG i skogsskötsel.
Jag är uppvuxen med lantbruk på familjegården. Redan vid 13-års åldern började jag ta ansvar för vissa områden på gården och så är det fortfarande. På fritiden går jag ibland ut med röjsågen och pysslar lite, gör service på traktorn eller nåt annat som behövs göras.
Jag har social kompetens och är därför lätt, och rolig, att samarbeta med. På mitt tidigare arbete som skogsmaskinförare hann jag jobba tillsammans med 3 olika förare (dvs dem som jag delade maskin med). Alla tre blev ledsna när jag slutade och en av dem har jag fortfarande telefonkontakt med som vän.

Visa intresse så skickar jag gärna över gymnasiebetyg och referenser.

ÖVRIG INFO
B-körkort
Grönt kort i slutavverkning
Datakunskap i Word, Excell och Powerpoint
Jägarexamen (Har kunskap om viltvård)

Jakob Patring
Patringbo 115
733 92 Sala
Mobiltelefon/Hemtelefon: 070-0623934/0224-32039
E-post: jakobpatring@hotmail.com



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).