mån 24 jun 2013, 16:03#229438Tjenare alla sköningar! Nästa vecka börjar jag på mitt nya jobb i norge som skotarförare, Och tänkte kolla lite mer er vad normal lön är för en skotarförare i norge!
och om ni har några andra bra tips gällande norge?
Mvh Johan
Skogsarbete
Normal lön i Norge?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
tis 25 jun 2013, 13:09#229513Har du tagit ett jobb utan att veta anställningsvillkoren?
Kanske lite sent att komma på det nu?
Kanske lite sent att komma på det nu?
tis 25 jun 2013, 20:53#229534Börjar klockan 06.00 och jobbar till 18.00 
okej, Ja jag vet vad jag har i lön och hur regler o så ser ut, tänkte mest kolla hur ni andra som kör i norge har det!
Jag har en start lön på 175 nkr.
Några andra tips ni kan ge om Norge, vad man ska tänka på osv?
Mvh

okej, Ja jag vet vad jag har i lön och hur regler o så ser ut, tänkte mest kolla hur ni andra som kör i norge har det!

Mvh
TS
ons 26 jun 2013, 08:19#229566
Håll fartbegränsningarna i trafiken, annars kan lönen bli ett minne blott...
JohanB91 skrev:Börjar klockan 06.00 och jobbar till 18.00
Mvh
ons 26 jun 2013, 17:56#229614
Det går snabbt at bli av med körkortet ochså, even lite gratis övernatting och palllesnikring på Løten( plats var man brukar sona i fängelse för denna typ av brott).
Fast dom kanske inte får inndra er körkort lika enkelt som en innenlands Norrman.
Du får gärna döda någon i detta landet, men inga fortkörninger tack.
JohanB91 skrev:Jasså är dom hårda som tusan? höga böter?
Det går snabbt at bli av med körkortet ochså, even lite gratis övernatting och palllesnikring på Løten( plats var man brukar sona i fängelse för denna typ av brott).
Fast dom kanske inte får inndra er körkort lika enkelt som en innenlands Norrman.
Du får gärna döda någon i detta landet, men inga fortkörninger tack.
Valmet 665s/skogshytt, valtra-valmet 6400, XCG 230LC, Hanix H55DR/Naarva stegmaster, Kesla 102HD/kran 304T, Dalen 2054 vedmaskin+kisa stegmater, Igland wp2000, TR110 vedkutter, Jonsered 2054,-dolmar ps5000. Hva 42, Suzuki king quad 280cc
ons 26 jun 2013, 20:23#229634
Med dom arbetstiderna så låter 175kr väldigt sparsamt enligt mig iaf.
anersimyra skrev:JohanB91 skrev:Börjar klockan 06.00 och jobbar till 18.00
Mvh
Med dom arbetstiderna så låter 175kr väldigt sparsamt enligt mig iaf.
1

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).