Skogsarbete

Praktik/Lärlingsplats,

1 inlägg 1967 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Praktik/Lärlingsplats,

smhurf  
#149743 Hej!

Jag är en kille på 20 vårar! som bor i Umeå.

Jag är en arbetsvillig kille som har tillgång till både bil och utrustning, för manuell röjning/huggning. Skulle föredra en plats kring Umeå, Skelefteå, Lycksele, Övik. (Kan även tänka mig att fara längre söderut och norrut om jag hittar boende)

Det som jag kan har jag fått lära är mig av nära och kära. (Min far och min farfar)

Har tidigare jobbat som allt i allo på ett företag som heter Dooria Vännäs i 3 sommrar ca 5 veckor/sommar. Och just nu har jag en tillsvidare anställning på ett företag som heter Corvara (gamla ISS industri sörvis) här i Umeå, som håller på med industrisanering. Där av är jag väldigt noga med säkerheten med tanke på att man håller på med farliga ämnen och högtryckstvättar från 500-3000 bar... Innan jag började jobba så gick jag på Lilja gymnasiet i Vännäs där jag utbildade mig till urmakare. Där har man fått lära sig att jobba självständigt och hitta på egna lösningar på problem som uppkommit.


Min E-mail: Mjorni@live.com
Mitt telefon: +46730814207

Tack på förhand!

Mattias Jörnback.



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).