Senast redigerad av Björn1470e mån 12 aug 2013, 08:04, redigerad totalt 1 gång.
Skogsarbete
Ej längre aktuell
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in #130880Tråd ej längre aktuell!
TS
#141897hej undra om det fortfarande finnes några lediga jobb??
#141909Om man är intresserad och vill ha ett jobb tycker jag det minsta man kan gör är att ringa.
Har jag fel?
Har jag fel?
John Deere 1170
#141969Jo det finns några lediga tjänster. Om du är intresserad så ring L-G för mer info.../ Björn
TS
#142479Forum i olika ämnen är nog bra, men när det kommer till tyckanden om handlare entreprenörer
så kan en missnöjd svärta ner mycket.
Alla nöjda hörs inte av.
Obs jag har ingen koppling till ovanstående firma!
Personrelaterade saker tas via PM och uthängning av personer tjänar inte Skogsforum.se på!!
Alla nöjda hörs inte av.
Personrelaterade saker tas via PM och uthängning av personer tjänar inte Skogsforum.se på!!
Instämmer!
Röjkvist skrev:Forum i olika ämnen är nog bra, men när det kommer till tyckanden om handlare entreprenörer
Alla nöjda hörs inte av.
Instämmer!
Instämmer!
"Inte ens fel att två träter!"
javelhaven skrev:Röjkvist skrev:Forum i olika ämnen är nog bra, men när det kommer till tyckanden om handlare entreprenörer
Alla nöjda hörs inte av.
Instämmer!
Instämmer!
"Inte ens fel att två träter!"
#142578Oj det va kanske inte tanken med en jobb annons med personliga påhopp men alla har ju rätt till sin
åsikt.../Björn
åsikt.../Björn
TS
#142653Kan göra ett tillägg till jobbannonsen att L-G Nilsson har 5 avverkningsgrupper igång så för dom som tycker det verkar lite lustigt att vi söker folk till så många maskiner så är det förklaringen. / Björn
TS
#142663Så du menar att bara för nån är just arbetsgivare så ska
den stå ut och ha tålamod med vad som helst?
den stå ut och ha tålamod med vad som helst?
TS
#142664blev väl en jävla massa tjafs av en jobb annons eller????

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).