Skogsröjning

Röjning runt västmanland/skinnskatteberg

2 inlägg 1464 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Röjning runt västmanland/skinnskatteberg

Robbie  
#677341 Hej, jag är en skogsmästarstudent som funderar på att starta firma inom röjning under studierna, både för ekonomin och för motionen samt att skaffa sig lite erfarenhet på området. Jag tänker att skogsforum kanske huserar en del potentiella kunder.
Prissättning enligt överenskommelse. timme, hektar, eller fast pris per uppdrag.

Om intresse finns hör av dig i pm eller kommentera i denna tråd så kontaktar jag dig.

Låter det som en bra idé? antar att det finns marknad men det gäller att nå ut. I andra hand går jag till något större bolag eller förening. men eftersom jag är i behov av så få hektar så känns det inte nödvändigt i första skede.

Har ni några tips eller annat man behöver tänka på så skriv gärna!



   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Användarvisningsbild

Re: Röjning runt västmanland/skinnskatteberg

Contårta  
#677360 Det bästa är om du hittar några mindre skiften med röjning och hör av dig till skogsägaren.

Angående bolag och föreningar så krävs det vanligtvis att du gått miljö/-kulturkurser, är certifierad och att du inte är ensamarbetare.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).