Skogsröjning
Röjningar på egen mark
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
lör 18 mar 2017, 16:05#445539Ahhhh ........ röjningssuget kommer över mig, och än håller jag på med vedgallringen. Är ju fruset än i vägarna så man måste passa på!
TS

lör 18 mar 2017, 16:12#445541
Här stänger vi nog vägarna för tung trafik om en vecka ser det ut som. Timmerbilarna kör som tusan nu ut till gamla landsvägen och mellanlagrar där. Hoppas de kommer ihåg min lilla kubbhög också!
isteskog skrev:Ahhhh ........ röjningssuget kommer över mig, och än håller jag på med vedgallringen. Är ju fruset än i vägarna så man måste passa på!
Här stänger vi nog vägarna för tung trafik om en vecka ser det ut som. Timmerbilarna kör som tusan nu ut till gamla landsvägen och mellanlagrar där. Hoppas de kommer ihåg min lilla kubbhög också!
lör 18 mar 2017, 16:15#445542Det är samma här också! Men med den Finska Nordsvensken kan man smyga hem några vedlass till
(Är min egen väg jag kör på)
TS
lör 18 mar 2017, 16:22#445543
Du får nog röja dig trött ändå tids nog. Om 6-7 månader längtar vi efter motorsågen.
isteskog skrev:Ahhhh ........ röjningssuget kommer över mig, och än håller jag på med vedgallringen. Är ju fruset än i vägarna så man måste passa på!
Du får nog röja dig trött ändå tids nog. Om 6-7 månader längtar vi efter motorsågen.
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
TS
lör 18 mar 2017, 17:03#445564
Bra jobbat. Gott o bocka av ett objekt.
Jo nu drar det i röjtarmen. Måste bara få ihop dom sista huggna frötallarna. Men sen så blir det ut o lufta röjsågen.
Erre skrev:Färdig!!!!![]()
Sparar lite viltfoder i vanlig ordning.
Björkbuskar.
Och jag sparar all tall oavsett hur tajt den står.
Bra jobbat. Gott o bocka av ett objekt.
Jo nu drar det i röjtarmen. Måste bara få ihop dom sista huggna frötallarna. Men sen så blir det ut o lufta röjsågen.
tor 23 mar 2017, 12:25#446394Ett collage, från senaste 2 dagarna.
I röjningen.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
I röjningen.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
tor 23 mar 2017, 12:29#446396Du är flitig amatörhuggare!! ( nu mer proffshuggare)
Bra kämpat.
Bra kämpat.
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
TS
tor 23 mar 2017, 15:03#446417Tackar tackar
tor 23 mar 2017, 15:46#446421Du är ihärdig som en iller huggarn
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.
tor 23 mar 2017, 16:52#446429Ser ni Eken ??
Yippie jag är,igenom.
Så Gutt !
Skapa konto
Yippie jag är,igenom.
Så Gutt !
Skapa konto
tor 23 mar 2017, 19:43#446462Gott jobb!
tor 23 mar 2017, 20:47#446481Härlig dag i skogen!
Det pågående projektet är en slutröjning på en T22.
Ganska stenigt vilket gör att filningen går lättare och lättare
Skapa konto
Det pågående projektet är en slutröjning på en T22.
Ganska stenigt vilket gör att filningen går lättare och lättare
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).