Säljes

Intresse utav andel i skogsfastighet ??

1 inlägg 27516 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Intresse utav andel i skogsfastighet ??

Schenke  
#304963 Hej!

Kommer att ärva en andel i en lantbruksfastighet med jakträttigheter och bra skog som har växt bra och är välskött.
Min del blir ca 36hk skog utav detta och jag undrar hur många här inne som skulle vara intresserad utav att köpa den andelen ??
Den ligger i Norra Norrland . Finns de folk här inne som kan varas av intresse ?

Får snart en skogsvärdering gjord av hela fastigheten vad den är värd och sen räknar man bara av dom 36hk så får man fram ett marknadsvärde.

Men ska först kolla med övriga delägare om dom kan tänkas vara intresserad att köpa. Men vill dom inte köpa så säljer jag på annat sätt och därför kollar jag intresset härinne om nån kan tänkas vara intresserad och har pengar att lägga ut för att köpa loss mig.

Vet inte vad ungefärliga värdet kan bli för 36hk men borde ju bli en rätt så bra slant iallafall.

Mvh Schenke.



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).