Mange skrev:Jag har nyss kommit hem.
För er som var där vid 14:00, var jag den förvirrade skåningen som tragglade med Arboristen i Skogma montern...
Admin@skogsforum skrev:Hej,
Tyvärr blev det ingen resa för mig, trist men så är det ibland...
Så det var synd att det inte blev någon "träff" denna gång, men det kommer fler chanser!
Mange:
Är det nya 346:an med silvrig kedjekåpa på bilden?
Har du nån info om nyheterna?
MvH Fredrik
Mange skrev:Admin@skogsforum skrev:Hej,
Tyvärr blev det ingen resa för mig, trist men så är det ibland...
Så det var synd att det inte blev någon "träff" denna gång, men det kommer fler chanser!
Mange:
Är det nya 346:an med silvrig kedjekåpa på bilden?
Har du nån info om nyheterna?
MvH Fredrik
Kan ju bli en träff här tillsammans med sågsamlarna sista helgen i augusti om det är nån som har lust. Mycke såg å grillning efteråt!
Kärrabol, Kpt.Kirk o jag kommer att vara där.
Förhoppningsvis kommer jag att kunna tjata omkull Kipp åxå.. Jag jobbar på det.
pgo_jim skrev:vilken är hvas midjeröjare?
fina filmer th!
Magnus M skrev:Ja det var en trevlig dag o en himla tur med vädret. Jag trodde det skulle regna hela dan.
Var det nån mer än jag som tog med en provflaska av den där kedjeoljan som Oregon hade? Blanda med vatten??? Ska bli intressant att prova.
Blev grymt besviken på Logosol. Såg fram emot att se ett Big Mill in action men klanten som skulle visa hade nog aldrig hållt i en såg. Han gjorde en planka som var 1tum i ena änden o knappt 1cm i andra![]()
Inte kunde han svara på en enda av mina frågor o nån katalog fick jag inte heller för dom va slut.
Nyvabs lilla hörn med Granbergjiggen impade stort så jag funderar inte mer på vilket jag ska köpa.
Magnus M
Mange skrev:Kan ju bli en träff här tillsammans med sågsamlarna sista helgen i augusti om det är nån som har lust. Mycke såg å grillning efteråt!
Kärrabol, Kpt.Kirk o jag kommer att vara där.
Förhoppningsvis kommer jag att kunna tjata omkull Kipp åxå.. Jag jobbar på det.