Före och efter jobbet

Matsäckslåda, STOR!! VAR?

31 inlägg 43626 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

Fridh  
#98806 Något i den stilen skulle man haft=)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

Perran  
#98828 Perfekt, jag är definitivt med på detta!
Bra ide med en skogsforum logga tycker jag, hoppas det går att fixa :P

Edit:
Fick en vild ide, Om vi ser här på tråden att det finns ett intresse för en "matsäcksväska". Är det då möjligt att Skogsforum.se kan höra med någon av skogsmaskinstillverkarna om dom har någon väska att erbjuda i stil med http://salestores.com/thermo19.html eller liknande? Allt för ett bra pris förståss!
Självklart med maskintillverkarens logga och Skogsforums.se logga? Kan vara en bra PR kupp för maskintillverkaren och forumet måhända!
Vet inte om det är helt omöjligt eller stort att rådda kanske? Synpunkter!

1: kjugekarlsson
2: Fridh
3: Perran
4:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

Fredrik Reuter  
#99324 Hej,
Jag tycker det är en bra idé, iaf med skogsforums logga! :wink:
Sedan är det ju så att vi kanske måste trycka upp x antal matlådor med varje tillverkare eftersom många har sina egna favvo-maskiner. Det är där det kanske blir svårt?

Det är lite råddning med en sådan här grej, men what the... hjälps vi åt kanske vi skulle fixa en sådan grej?

Posta gärna dina egna synpunkter!

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#99329 För att inte krångla till det för mycket så kan man kanske tycka att det räcker med Skogsforum.se samt en logga på den eventuella väskan.

Blir ju lättare att beställa och antagligen billigare också samt att vi kan ta med väskorna om man mot förmodan skulle byta märke i framtiden på maskinen =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

Skogshuggarn  
#99333
kjugekarlsson skrev:För att inte krångla till det för mycket så kan man kanske tycka att det räcker med Skogsforum.se samt en logga på den eventuella väskan.

Blir ju lättare att beställa och antagligen billigare också samt att vi kan ta med väskorna om man mot förmodan skulle byta märke i framtiden på maskinen =)) =))


Kommer man med Volvo eller Scania på snuskburken så skrattar nog jobbarkompisarna ihjäl sig,,,, :ugeek: :))

Hellre då om man kunde få sina initaler/namn på grejorna,,,,

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

skogstok88  
#137253 Vad kostar en matväska med hela kittet i så fall är jag med också Skogstok88

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

skogstok88  
#137254 jag är på

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

miffo4  
#137270 http://dsgbutiken.com/index.php?option= ... &Itemid=26

Kollegan till mig kör med denna matväska verkar vara en vettig väska blir nog en sådan när min ger upp

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#140529 för nåt år sen hjälpte jag en kompis att städa ur garaget på ett företag som håller på med ljud, ljus evenemang mm och då fick jag en väska som var till övers som tidigare innehållit en strålkastare av nåt slag. Den är perfekt! jag får plats med termos, matlåda, vattenflaska, pärm och den är dessutom gjord av ett slitstarkt skydd med vaddering, vattentät och med bärrem. Som gjord fört! :)

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

TimmberJack  
#140533 Jag tar en mat väska o hon i bikinin, på sales hem sida.Inga problem med att få lunchen att gå.

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

j-eg63  
#140545 Dessa modeller av Unikabox har funnits förut den större skulle väl passa skogsmaskinförare fack för papper under locket o låsbar ! Kanske svår att hitta idag :smile:

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#140551
miffo4 skrev:http://dsgbutiken.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=11&Itemid=26

Kollegan till mig kör med denna matväska verkar vara en vettig väska blir nog en sådan när min ger upp


Köpte mig en likadan för någon vecka sedan,är helnöjd,matlådan ligger stilla i väskan och inget rinner ut.
Jag får tacka för tipset.ps kanske var lite dyr min kostade 373 ink frakt och moms

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

hfab  
#696526
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Jag tycker det är en bra idé, iaf med skogsforums logga! :wink:
Sedan är det ju så att vi kanske måste trycka upp x antal matlådor med varje tillverkare eftersom många har sina egna favvo-maskiner. Det är där det kanske blir svårt?

Det är lite råddning med en sådan här grej, men what the... hjälps vi åt kanske vi skulle fixa en sådan grej?

Posta gärna dina egna synpunkter!

Nu har @Fredrik Reuter haft över 10 år på sig!

Blev det någon matväska?

Vart beställer jag? 😉

Användarvisningsbild

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

Tallskog  
#696702 En bra matväska med extra fack hittar ni på mackers.se, lagom stor och inte så dyr. 👍

Avatar Fallback

Re: Matsäckslåda, STOR!! VAR?

hfab  
#748994
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Jag tycker det är en bra idé, iaf med skogsforums logga! :wink:
Sedan är det ju så att vi kanske måste trycka upp x antal matlådor med varje tillverkare eftersom många har sina egna favvo-maskiner. Det är där det kanske blir svårt?

Det är lite råddning med en sådan här grej, men what the... hjälps vi åt kanske vi skulle fixa en sådan grej?

Posta gärna dina egna synpunkter!

Tycker att det är dax att ta itu med detta nu.

Vi kan ju behöva något att glädjas över i dagens läge

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).