Före och efter jobbet

Vad kostar en bilbärgning?

35 inlägg 29507 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad kostar en bilbärgning?

f-se.se  
#83718 500 kr / på börjad timme för bärgning / snö skottning är va ja brukar ta.
har lärt mig att om du slår ngn på käften så kommer dom ihåg de men om du hjälper dom så glömmer dom de men när dom ska hjälpa dig så ska dom ha betalt.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad kostar en bilbärgning?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84184 Jag har dragit upp folk två gånger ur diket och några pengar har jag aldrig fått, knappt tack heller.
Men jag tror inte att det nödvändigtvis beror på snålhet eller oförskämdhet, folk är nog ofta lite uppskakade över det som hänt och kanske inte tänker så klart och redigt som dom borde.

.......nu slår det mig att jag själv kanske inte tackade grannen som drog upp mig efter ett misslyckat plogbilsmöte :???:

Avatar Fallback

Re: Vad kostar en bilbärgning?

Robertberg  
#84186 Folk har inte vett att uppskatta sånt här..

Avatar Fallback

Re: Vad kostar en bilbärgning?

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84195 Ja, grannen fick sin flaska whiskey när han drog upp mig med traktorn. Verkade överraskad. Hoppas han blev glad, och inte fick dåligt samvete eller så.

Användarvisningsbild

Re: Vad kostar en bilbärgning?

Torparn79  
#84262
Mangan skrev:Ja, grannen fick sin flaska whiskey när han drog upp mig med traktorn. Verkade överraskad. Hoppas han blev glad, och inte fick dåligt samvete eller så.

:-bd :-bd
då är det bara att vänta på att du får "bjuda igen" och se om han är lika tacksam..

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).