mån 18 dec 2006, 15:40#4454Fy fasen va blött det är i skogen!
Har ramlat 20 fröträn på ett skifte.
Blir så irriterad att jag måste skriva av mig 😡
Före och efter jobbet
Blött
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
mån 18 dec 2006, 18:49#4458Ja det är helt sjukt, man kan undra var det ska sluta...
Häruppe hade vi en halvmeter snö i oktober, allt var frid och fröjd trodde man. Äntligen en normal vinter. Nej glöm det.. Allt regnade bort...
Nu har vi faktiskt vitt på backen och en 10-15 grader kallt.
Man hoppas på en vit jul, men nu verkar det komma mera skit och plusgrader i slutet på veckan.
Tyvärr så får vi nog vänja oss vid detta... Trots att man bor ganska långt norrut.
Grrrr!!!! 😡 😡 😡
Häruppe hade vi en halvmeter snö i oktober, allt var frid och fröjd trodde man. Äntligen en normal vinter. Nej glöm det.. Allt regnade bort...
Nu har vi faktiskt vitt på backen och en 10-15 grader kallt.
Man hoppas på en vit jul, men nu verkar det komma mera skit och plusgrader i slutet på veckan.
Tyvärr så får vi nog vänja oss vid detta... Trots att man bor ganska långt norrut.
Grrrr!!!! 😡 😡 😡
Annons:
<

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar