Googla "yrkesvux" i din hemkommun och ansök, det gjorde jag och det gick vägen, men man fick ju ta hjälp av flickvännen å plita ihop ett fint personligt brev plus kopior på arbetsintyg, studiebetyg samt personbevis.
24000 kostar kursen
Ska bli kul=)

nelson skrev:Jonnish 1710 skrev:japp börjar en 6 veckors skördarförar utbildning i Värnamo om en vecka.
Vad kul! Jag börjar där den 17 fast jag kommer inte gå 6v kursen..kör hela skogsbrukstekniker året!
Ses om några veckor!![]()
mvh Nelson
Pidden skrev:nelson skrev:Jonnish 1710 skrev:japp börjar en 6 veckors skördarförar utbildning i Värnamo om en vecka.
Vad kul! Jag börjar där den 17 fast jag kommer inte gå 6v kursen..kör hela skogsbrukstekniker året!
Ses om några veckor!![]()
mvh Nelson
Hoppas du får ett roligt o lärorikt år, Det fick jag när jag gick där =), Får du tid så fråga PG nä'r han tänker komma ut o hälsa på och godkänna mig, Det har han lovat i cirka 2,5 år
Jonnish 1710 skrev:japp börjar en 6 veckors skördarförar utbildning i Värnamo om en vecka.
Jesper skrev:Jag har också gått basåret där, var rätt så ok. Roligast var dock 4 mån utbyte i Finland på vårterminen.