Före och efter jobbet

vietnam

23 inlägg 23955 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: vietnam

halvproffs  
#210977 Som ni ser i början på filmen så kommer det ett par och bara går övergatan obekymrat. Det var så man skulle göra enligt guiden och ha lite ögonkontakt men skraj var när man försökte.
Kul att du filmade det. Jag gjorde det också men med för dåligt resultat. Inte många trafiklysen där heller trots trafiken.
Totte; hur kan du tro det :mrgreen:

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: vietnam

Tosca  
#210980 De gatorna är nog inget för mig, jag tycker det luktar illa bara en crosscykel eller skoter passerat där jag åker.

Användarvisningsbild

Re: vietnam

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#210995
halvproffs skrev:Förresten kanske Admin skulle skapa en resetråd och lägga dit Kse och Slurfis USA-resor och andras resskildringar mm.
Där kan vi ju skriva om för och nackdelar med respektive platser.

Inte dum idé alls, kanske en subkategori Resor med trådar för vardera land?
Kan ju vara en hjälp om nån planerar en resa.

Avatar Fallback

Re: vietnam

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#211055 Inflik. De flesta är 125cc fyrtakt som går på 92 oktan :)
Sitter just nu på flygplatsen i ho chi minh och ska bege mig hemåt efter 3 veckors resande i Vietnam.

Användarvisningsbild

Re: vietnam

totte  
#211091
zeaflower skrev:Inflik. De flesta är 125cc fyrtakt som går på 92 oktan :)
Sitter just nu på flygplatsen i ho chi minh och ska bege mig hemåt efter 3 veckors resande i Vietnam.


Jaha, inte så mycket parfymdoft då.

Användarvisningsbild

Re: vietnam

Fredrik Reuter  
#533678 Tiden går fort @halvproffs!

Det är nu tio år sedan du var i Vietnam, har ni firat jubileet? :-b

Användarvisningsbild

Re: vietnam

halvproffs  
#533680 Nja,firat och firat. Visste inte ens att det var så länge sen men det var en mycket intressant resa med besök på många krigshistoriska platser.

   TS
Avatar Fallback

Re: vietnam

80-90  
#533686 Där va jag på bröllopsresa -98 !! Ett otroligt häftigt land !! En hel familj på en moped gubben körde med sin fru å tre barn 👍 va även å kollade gummiträdplantage där !

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).