fre 07 nov 2008, 18:31#39980
jajjemen !! , det finns säkert folk från forumet där ? , men vilka är nog närmast omöjligt att svara på
, och jag är ICKE medlem i SMF , det räcker gott och väl med åkeriföreningen (hela sverige) , och dessa tycks inte kunna tillföra "ett piss" som gynnar varken mig eller övriga näringsidkare inom åkeribranschen , en ren katastrof enligt mig och säkert många fler
så vad händer egentligen på ett sådant SMF -möte ? .. vad ligger på agendan för disskution o.s.v ? .. och vad händer sedan när "mötet" är klart .. joh! alla fega entrepenörer åker dit för att se vilka andra som åker dit , och ingen vågar öppna sina egentliga åsikter ..p.g.a rädsla o sånt övrigt skit som personliga kontakter hos uppdragsgivare o dylikt .. precis likadant som i åkeri branschen .. konstgjorda upphandlingar / mygel och satyg
därför! är våran verksamhet TOTALT fristående från krav och dylika konstgjordheter i dessa organisationer , numera .. och det är skönt att vara en fri man
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "