lör 25 okt 2008, 17:06#38580
jah! kanske det , men nog måste man få skoja
, ... men det ironiska är nog mest att i dagens lokala press finns att läsa om denna olycka , och att en av de omkomna var en större företagare som var en erkänd stor näringsidkare och med sig hade denne en av sina anställda elektriker .. , och i mitt förra inlägg hade jag ingen aning om t.e.x detta , men dock full koll på vilken lastbil /åkeri det var ... det är ju så ..när man är uppväxt med "alla åkerier i hela länet i princip" .. och det var jag själv som kom på att även om det är en mindre skara av jordens befolkning som läser detta forum , om än säkert i princip alla som är aktiva i skogen i detta län? (även om vissa inte ger sig till känna på forumet
) så tänkte jag på hur "snaskiga saker" jag skrivit , och täkte att vi måste lägga ner detta nu , just p.g.a anhöriga och att människor känner människor som pratar om saker .. och att om man googlar detta så kommer allt jag skrivit fram , och det är kanske inte bra helt enkelt , kan dock säga att jag får upp lite bilder då och då på näthinnan ... men att olyckor och incidenter händer är en del av livet får vi nog lära oss att leva med , och "johan _84" kan känna sig lugn
för det var jag som började skriva om allt elände , ... men jag kännde att jag måste få skriva av mig lite just den kvällen ... och så är det ... men spinn gärna vidare i denna tråd om just olyckor och dylikt ..
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "