Före och efter jobbet

kvinno / barnamord

20 inlägg 9383 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
Fredrik Reuter  
#26498 Hej,
Ja, det kan inte varit trevligt direkt Famag.
Annars känns det bara så tragiskt när sådant här händer, för flickan, familjen och nära och kära... :(

Elmia
Avatar Fallback
Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26518 I dag stod jag och en skogshuggare och pratade vid vägkanten, en bil stannar och en kille kommer ur presenterar sig som journalist från Aftonbladet. Han frågade om vi sett polis eller civilpolis i området, han hade tipps om att Englas kropp fans kvar och var ute efter bilder !!!!!!!
Jag upplever att det inte bara är mördare som är sjuk i huvudet.

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26545
Famag skrev:I dag stod jag och en skogshuggare och pratade vid vägkanten, en bil stannar och en kille kommer ur presenterar sig som journalist från Aftonbladet. Han frågade om vi sett polis eller civilpolis i området, han hade tipps om att Englas kropp fans kvar och var ute efter bilder !!!!!!!
Jag upplever att det inte bara är mördare som är sjuk i huvudet.


nej men fy f-n på ren svenska 😈 dom j-vlarna är bara ute efter att tjäna miljoner på lösnummer .....och detta på bekostnad av ett oskyldigt barn som mördats ...helt oacceptabelt beteende :!: :!:

när jag startade denna tråd, så trodde jag inte att det skulle bli värre
men 4 barnmord på 19 dygn :shock: nej avrättning är enda raka!
eller kätta fast "satyget" i en stadig stam i ett rovviltstätt område .. och låt naturen ta dän denna trasiga människa 😈

men tyvärr så är det ju inte så enkelt? .... undra hur många likvärda det
finns som går lösa :shock: fördj-vligt tycker jag, men känner en viss lättnad att flickan är hittad och att anhöriga kan få påbörja en avslutning på denna enorma tragedi :( :(

   TS
Avatar Fallback
Nolltax AB  
#26595 Tyvärr lär han klassas som psykfall å bli frisläppt om tre-fyra år....

Användarvisningsbild
Lill Junior  
#26657 Tycker vi kör alla våldtäktsmän/mördare genom den här maskinen, med fötterna först.....

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).