Nåväl, började med 13 nyckeln och efter 5 muttrar så hände det att sprinten i leden hoppade ur och inte gick att få att fungera igen så det blev fast ringnyckel i fortsättningen. Gick sen över till 10-an och efter 2 muttrar så gick spärren sönder.
Åkte till Jula vid tillfälle och påtalade lugnt och sakligt vad som hade hänt och lade fram hållaren med alla nycklar i. Följande fråga visste jag ju redan; Har du kvitto? Nä, sa jag för det ligger i bokföringen och det är för många verifikationer att gå igenom. Jaha sa han då går det inte att göra något åt det. Frågade om dom gör någon kvalitetstest på sakerna dom inhandlar; Ja, på allt blev svaret.
Då kan du behålla resten också och här får du även mitt Julakort. Inte en reaktion.
Har för mig att dom kostade 399:- och det är ingen stor summa för mig och absolut ingenting för Jula så dom är inte rädd om kunderna. Det jag stör mig på är ju sättet och snikenheten.
Vad tycker ni om det?
I somras fick jag 300:- för mycket tillbaka så jag gick till kassan och rättade till felet och dom blev inte särskilt glada då heller