lör 19 okt 2013, 21:30#241014
Kanske är dags att göra en liten uppdatering här nu då det gått drygt 7mån sedan jag klev in i skogsmaskinen. Är kvar på hos samma företag och har fått fast anställning och kör på. I somras gick han jag delade maskinen med i pension och en från grannbyn började då han gick ut skolan och helt plötsligt så var det jag som skulle vara den erfarna. Men de har ju gått bra också å ja tror ja börjar få fason på han

Har fått han att sparka av skorna i hytten så numer har man äntligen fått de man drömt om i 9år... heltäckningsmatta i hytten
Under denhär tiden har man fått prova på lite olika terränger kan man säga... allt från blötmark till stenröse och branta långa backar... men de har ju gått bra och ingen fastkörning, fick förvisso lasta av en gång då jag skulle prova ut en kortare basväg men de gick bra att ta sig upp ur leran sen.
Tro om jag inte kan hitta en till bild på maskinen... från i våras då man fick köra på finmark
Under denhär tiden har jag faktiskt bara fått köra våran andra skotare en enda dag och de va ju lite ovant men efter ett tag lärde man sig den maskinen också