Före och efter jobbet

Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:64

95 inlägg 181823 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:

Fredrik Reuter  
#421810 Hej,
Riktigt kul med en uppdatering Jimmi, tack!
Har du helt gått över till helstam (och ryska maskiner)? :wink:

Laddad inför Wood 2017?

Elmia
Avatar Fallback

Re: Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:

Tosca  
#421863 Lyxigt med plåtlådor, konstverk även utanpå dem.

Användarvisningsbild

Re: Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:

skogsjan695xl  
#421865 Vart får du tag på alla modeller?

Användarvisningsbild

Re: Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:

kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#421890 Fredrik
Det har släpps rätt många helstamsmodeller på sistone, så det är därför det blivit så :)
Tänk om man hade kunnat ta fram en Kockums 85-35 8-hjulig "Canadamodellen".....det hade varit topp of the topp ;)
Laddad inför Elmia Wood?.......GIVETVIS!!! Ska se om man hinner fram som första besökare i skogsforum-montern även nästa år. Har dock en liten tanke som vi får diskutera.
Har ju scannat lite skogsmaskinsbroschyrer som resulterat i 100 "nya" pdf-broschyrer på Elmia Classics, och innan mässan är det tänk att lika många till skall dyka upp.

Tosca
Det var verkligen en överraskning att öppna wellpappkartongerna och se "kakburkarna" ;) Roligt att tillverkaren gör en sådan här "udda" grej!

skogsjan695xl
Man får söka en del på nätet. Ibland dyker det upp någon ny modell som man inte hört talas om, som nyligen har släppts. Äldre modeller som utgått från tillverkarens sortimenten, ja då är det E-bay som gäller.


En engreppsskördare som är på väg hitåt är denna Iwafuji, hoppas den hinner komma innan julafton ;)
http://replica-model.com/shop/shopdetai ... rch=&sort=

   TS
Användarvisningsbild

Re: Mina skogsmaskinsmodeller i skalor 1:16,1:32,1:50 och 1:

totte  
#644085 Flyttade inläggen om Andost:s 860 timmerdumper till "Äldre skogsmaskiner (nostalgi)", Andost - BM 860 timmerdumper

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).