Före och efter jobbet
Vad brukar ni lyssna på i maskinerna
tis 04 mar 2008, 20:06#21993Ja lyssnar mest på p3. Kan byta te p4 om hv spelar
Och en o annan techno skiva kan man ju lyssna på med ifall man e lite trött.
tor 06 mar 2008, 14:54#22150Ståendes med sågen och körandes brukar det var snabba låtar ex, Mötley crue Kik start my hart, same al situation, Run to the hills, iron maiden, Prowler, Poisoner, Raimstein, Rat, lite linkin park metoria osv...
Kör jag grävare eller traktor så föredrar jag att lysna på maskinen och hur den rör sig, tycker man tappar känslan annars lite.
Till o från blir det lokalradio eller liknande för att få uppdatering om läget på vägarna snarast.
Kör jag grävare eller traktor så föredrar jag att lysna på maskinen och hur den rör sig, tycker man tappar känslan annars lite.
Till o från blir det lokalradio eller liknande för att få uppdatering om läget på vägarna snarast.
Allt under 100cc och kortare än 28'' är fjolligt.
tor 06 mar 2008, 16:37#22155
En "åldersrelaterad klassiker" från P1,,,,,,,:wink:
www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id= ... &IsBlock=1
Röjkvist skrev:Vad man lyssnar på är nog väldigt åldersrelaterat.
P1 gäller i alla lägen!!
En "åldersrelaterad klassiker" från P1,,,,,,,:wink:
www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id= ... &IsBlock=1
Skogshuggarn
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
tor 06 mar 2008, 21:20#22184
Jag håller med p 4 som gäller när det är hv som spelar men även den andra sporten duger bra
Ponsse dual skrev:Ja lyssnar mest på p3. Kan byta te p4 om hv spelarOch en o annan techno skiva kan man ju lyssna på med ifall man e lite trött.
Jag håller med p 4 som gäller när det är hv som spelar men även den andra sporten duger bra
Min framtid ska vara inom skogen
tor 06 mar 2008, 22:52#22205hmm! , jag har då personligen kommit fram till att om man precis är i ett "svårare parti" i sitt arbete , och om det just då är "dynga" / nåt man mest vill se dött 😡 som just då ljuder i radion ? då tenderar det att nästan så att säga växa en slags aggression som slutligen stör "flytet man hade nyss"
medan man i mycket besvärligare lägen haft en CD / ljudbok på och att "det bara flyter på" jag misstänker att de flesta förstår hur jag menar
(men man vill ju gärna ha P3 / radion på )
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "
fre 07 mar 2008, 00:07#22212Jag lyssnar för det mesta på Adam & Gry (mix megapol) på morgonen. Gillar talböcker, brukar ha komradion på passning så att man får rapporterat allt som händer runt omkring på vägarna, visserligen ur timmerbilsperspektiv sett. Vanliga ämnen: volvo vs scania, poliser med/vid våg
fre 07 mar 2008, 10:28#22227jag har väl blivit gammal, men SR P1 går oftare och oftare i min skogshjälm med radio.
(Jag är alltså inte yrkesarbetande i en maskin) utan sköter min egen skog manuellt.)
Lyssnar man på lunchekot, kvartifemekot, och kvart i sexekot har man nyhetskvoten uppfyllt.
Dessutom studio ett mellan 16 - 17:45. Det är ett bra samhällsprogram.
däremellan går P4 (jag bor så jag kan lyssna på Halland, sjuhärad och jönköping)
Givetvis är sportradion valet när de sänder varje kväll och på övriga tider.
🧠
(Jag är alltså inte yrkesarbetande i en maskin) utan sköter min egen skog manuellt.)
Lyssnar man på lunchekot, kvartifemekot, och kvart i sexekot har man nyhetskvoten uppfyllt.
Dessutom studio ett mellan 16 - 17:45. Det är ett bra samhällsprogram.
däremellan går P4 (jag bor så jag kan lyssna på Halland, sjuhärad och jönköping)
Givetvis är sportradion valet när de sänder varje kväll och på övriga tider.
🧠
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).