tis 01 nov 2022, 20:11#777459Behöver ladda upp förrådet inför kommande vedkapning med fler incheckat.
Är det för dyrt med 500 kr styck eller hur får ni andra tag i såna?
Uppvärmning
Ibckorg
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
ons 02 nov 2022, 09:16#777538Tidigare iaf var tomma ibc ett restavfall i livsmedelsindustrin.
Raps o palmoljan, glasyr etc vi fick i dom till bageriet innan ville inte leverantörerna ha tillbaka så 500kr tycker jag låter häftigt
Raps o palmoljan, glasyr etc vi fick i dom till bageriet innan ville inte leverantörerna ha tillbaka så 500kr tycker jag låter häftigt
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
ons 02 nov 2022, 17:41#777598Det är det pris beg. brukar annonseras för, oftast inklusive plastbehållaren.
Dom jag har var gratis, gjorde industrin en tjänst när jag tog hem dom.
Dom jag har var gratis, gjorde industrin en tjänst när jag tog hem dom.
ons 02 nov 2022, 22:14#777654
Det gäller ju att hitta dessa kontakter så man får håll på billiga behållare, tittar man på blocket är det inte ovanligt att dom begär 1000 kr och mer...
Och skulle man hitta billiga så finns dom så långt bort att transporten blir dyr...
gnisten83 skrev:Tidigare iaf var tomma ibc ett restavfall i livsmedelsindustrin.
Det gäller ju att hitta dessa kontakter så man får håll på billiga behållare, tittar man på blocket är det inte ovanligt att dom begär 1000 kr och mer...
Och skulle man hitta billiga så finns dom så långt bort att transporten blir dyr...
Glöm inte att bromsen är fartens värsta fiende!! SLÄPP ALDRIG GASEN!! // Zixten

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).