sön 20 maj 2018, 14:57#512568Skall hämta plantor i morgon.
Och för logistik, Hur stor är kartongen. Och är d 180 i varje.
Är ett tag sedan jag plantade senast.
Tänkte mäta i Flobyskåpet, Hur mycket jag får i där.
Mvh Amatörhuggare
Föryngring
Hur stor är en plantkartong?
TS
Re: Hur stor är en plantkartong?
sön 20 maj 2018, 15:21#512571Det beror på vad du har beställt för planta
Arbete renar själen, blodet och sinnet
Di säg att bjärn o järv fatter tycke för varann om månen står full i juli månas siste vecka, o avkomma blir en bjärv. Ett sint å plåget djur. Bortstött från de sina, tror den sig vara en människa och lär sig gå på två ben.
Di säg att bjärn o järv fatter tycke för varann om månen står full i juli månas siste vecka, o avkomma blir en bjärv. Ett sint å plåget djur. Bortstött från de sina, tror den sig vara en människa och lär sig gå på två ben.
Re: Hur stor är en plantkartong?
sön 20 maj 2018, 18:29#512593Jag har för mig att kartongen är ca (B x L x H) 30x50x40
Arbete renar själen, blodet och sinnet

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).