Föryngring

Timeout från Skogsforum.

92 inlägg 30585 visningar 24 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

norrskog  
#733103 Nä det händer ingenting när vi tuggar våra kottar häller. Hur som. Pappersbruket i Klippan varslar 28 personer . Vår skog som skulle kunna bli till papper. Idag gör jag min eget diesel .och en insats för miljön. Ca 30 liter i timmen. Fått gott resultat på bilbesiktningen när det gäller avgas prover Dock inte på heltid. Utan när tanken är full. Då Eldar jag med mina hand kluvna stubbar.

Arevo
Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

Björn T  
#733964
FredrikB skrev:Voting jannee for the president. Make Sweden great again.

Sorry för lågvattenmärket. Men så jävla trist forumet blir av att läsa sån här politisk skit hela tiden i var och varannan tråd. Nog för att det finns kopplingar mellan politiken och skogen. Men någon nivå kan det väl få finnas så skogsforum inte sjunker ner till flashback eller dylikt...

Janne hade nog skött Sverige betydligt bättre, än de stollar som regerar nu. Han har nämligen sunt bondförnuft, och det kommer man långt på.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).