lör 02 feb 2013, 15:22#209001
anersimyra skrev:vetinte skrev:De e väll som i allt annat. Innehållet kommer från kina. Men få värkar villja/våga erkänna det
[/quote Det är säkerligen så, vagnen på bilden är i minsta detalj lika en Avestavagn. Men håller grejerna god kvallite spelar det ingen roll, kineserna tillverkar numera varor av riktigt bra kvalite.
]
ABSOLUT !!!!!! Jag har själv "kinagrejer" o e jätte nöjd.
Så de var inte för att klanka ner på kinagrejer. Utan bara för att påminna om att väldigt mycket "svenskt" som vi köper är eller innehåller grejer från tex Kina.
Jag uppskattar att dom kommer in. Finns dårlig kvalitet o bra kvalitet på alla områnden oavsett var dom kommer ifrån.
Däremot finns här företag som säljer grejer som inte håller måttet (spelar ingen roll var grejerna kommer från) o inte tar hand om kunden effteråt. Det kan jag bli förbanad på.
O har så oxå blivit.
Kellfri värkar ju vara ett företag som tar väll hand om sina kunder vad jag förstår härifrån forumet bla.
Men om man informerar kunden tillräkligt för att han kan göra et bra val uteffter sina behov o tar hand om kunden effteråt så e de guld
Att där finns företag som tycker att dom kan göra snabba pengar med att sälja o sen skita i kunden finns där många som kan intyga. O de drar ju ner ryktet på grejerna. Som i detta fallet "Kinagrejer". Bara uttrycket "Kinnagrejer" har ju fått en dårlig klang. Vilket jag vänder mig emot.
..