Små skogsmaskiner och övriga maskiner

vimek G30

4 inlägg 1275 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

vimek G30

jockesjälvverksam  
#852834 Ny här! ute efter en manual till g30 in såg de fans en här, provar skriva ett inlägg få se om den går ladda ner sen. håller på riva isär den då lamellen till drivningen framåt gått. men tyvärr verkar de vara mera som inte är som det ska då kedjor börjat nöta mot plåten och dreven blivit nötta på ena sidan. ska prova ladda ner nu igen så kanske jag återkommer med mera funderingar :)

TS
Syketec Woodpecker WP-50
Användarvisningsbild

Re: vimek G30

Bax  
#852843 Välkommen. Har själv en G30, men har inte skruvat nåt i min än så jag är nog ingen bra support.

Användarvisningsbild

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#852982 Är väl till att kolla alla axlar och bussningar m.m.

Användarvisningsbild

RaGnaR_RattmuFF  
#856301 Hej!
Jag blev också ägare till en Vimek G30 i dagarna. Håller för fullt på att riva ner täckplåtar mm för att kunna komma åt att rengöra från allt ”gegg” så man kan få en bättre överblick hur den är i skicket.
Var i fungerande skick när jag köpte den men det kommer garanterat krävas en del jobb när man väl börjar klämma och känna på grejerna 😅

Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Farma LF8 Tour
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).