Små skogsmaskiner och övriga maskiner

skurkrollbranschen..

9 inlägg 2785 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

skurkrollbranschen..

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46725 Jooo detta kanske inte hör hit men... Jag vet faktiskt inte hur det ligger till. Kan detta ha med skog att göra??

Kan någon kolla sidan nedan, och sedan säga att de absolut vill köpa något därifrån:

http://www.carter.cn/rundian.asp

Klicka på fliken "svenska" - man tror ju det kan bli bättre då - å sen tex. på "kännetecken".

Förste man som fattar vad de menar vinner all min respekt!!
" Ett av kännetecken för Carter skurkrollbransch (fruktkonservenergi, miljöskydd) "

:lol: :lol: :lol: :lol:



   TS
Avatar Fallback

Re: skurkrollbranschen..

mrlynx  
#46733 det är en babelfishöversättning som ingen har kontrollläst :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: skurkrollbranschen..

totte  
#46746 Ovanligt fin översättning =)) =)) Dom har nog ingen som kan svenska där.

Användarvisningsbild

Re: skurkrollbranschen..

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46752 Fan, det är inte bra detta! Man får ju ont i hela magen av att skratta så här....

" Energin för fruktkonserver för take för Carter skurkrollbransch"

"Modellera är konstnärliga original- installationsimporter "

"Förminskande var stojaaspekten till den förseglade taken utfärda utegångsförbud för,"

"Högermanen fungerar det beställnings- för att vara kompetent olikt att tillfredsställa"

"Att inordna sig till människokroppen som iscensätter design, den lyxiga stolen, anpassar den globala kroppsstorleken"

Är det verkligen grävmaskiner dom säljer???
Hur ser bruksanvisningen ut?

Användarvisningsbild

Re: skurkrollbranschen..

Fredrik Reuter  
#46753
Zixten skrev:Fan, det är inte bra detta! Man får ju ont i hela magen av att skratta så här....

" Energin för fruktkonserver för take för Carter skurkrollbransch"

"Modellera är konstnärliga original- installationsimporter "

"Förminskande var stojaaspekten till den förseglade taken utfärda utegångsförbud för,"

"Högermanen fungerar det beställnings- för att vara kompetent olikt att tillfredsställa"

"Att inordna sig till människokroppen som iscensätter design, den lyxiga stolen, anpassar den globala kroppsstorleken"

Är det verkligen grävmaskiner dom säljer???
Hur ser bruksanvisningen ut?


Hej,
Ja, detta var roligt minst sagt... :-bd
Här och där förstår man ändå på nåt konstigt sätt.

Användarvisningsbild

Re: skurkrollbranschen..

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46754
Admin@skogsforum skrev:
Zixten skrev:Fan, det är inte bra detta! Man får ju ont i hela magen av att skratta så här....

" Energin för fruktkonserver för take för Carter skurkrollbransch"

"Modellera är konstnärliga original- installationsimporter "

"Förminskande var stojaaspekten till den förseglade taken utfärda utegångsförbud för,"

"Högermanen fungerar det beställnings- för att vara kompetent olikt att tillfredsställa"

"Att inordna sig till människokroppen som iscensätter design, den lyxiga stolen, anpassar den globala kroppsstorleken"

Är det verkligen grävmaskiner dom säljer???
Hur ser bruksanvisningen ut?


Hej,
Ja, detta var roligt minst sagt... :-bd
Här och där förstår man ändå på nåt konstigt sätt.


Vad menas med Fruktkonserver då?

Avatar Fallback

Re: skurkrollbranschen..

pla1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46762 Svårt att sluta skratta! :lol:
Det är betydligt enklare att läsa den Engelska versionen.......

Man kan ju fråga sig varför man gör en sida på detta sätt. Inser man inte att det blir totalt fel?

Avatar Fallback

Re: skurkrollbranschen..

MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46763 Kineser som inte kan ett dugg svenska har nog inte insett hur fel det har blivit. 8-|

Avatar Fallback

Re: skurkrollbranschen..

Yanmar 1502d  
#49181 Med ett lexikon i handen och ingen kunskap så kan det bara gå fel!!! Den som gjort översättningen skulle inte jag vilja byta med. Tänk när chefen upptäcker detta och inser att Sverige garvar hakan av sig. Därborta har väl folk mist livet för mindre. Gick in och funderade på och maila till dem och tacka för humorn när tanken på att göra någon arbetslös slog mig så jag sket i det.

kul var det :grin:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).