Små skogsmaskiner och övriga maskiner

BK-Hengeren ATV-vagn

6 inlägg 5529 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

BK-Hengeren ATV-vagn

Sverpen  
#42776 Hej

Någon som har erfarenhet av den vagnen?

Verkar vettigt ihopsatt och hyftsat pris med tanke på att man får två vagnar i en!

http://www.bkhengeren.no/produkter/atv/index.shtml



   TS
Avatar Fallback

Re: BK-Hengeren ATV-vagn

M_M  
#42777 Vad är priset då?
Hittade inte det på sidan... :oops:

Användarvisningsbild

Re: BK-Hengeren ATV-vagn

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#42803 galvad & pulverlackad ram i allafall :P Frågan är om den säljs i sverige ?

Avatar Fallback

Re: BK-Hengeren ATV-vagn

Sverpen  
#42871 Verkar ligga på ca 16 900 inkl moms!

http://www.mellanstromsmotor.com/ kika under fyrhjulingar!

   TS
Användarvisningsbild

Re: BK-Hengeren ATV-vagn

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#42933 Kina vagnar detta också... sen behöver dom kanske inte vara galet dåliga för det. men kostar dom 16900 ska man akta sej. Blev erbjuden att köpa en samtidigt som jag köpte min nya fyrhjuling, handlarn skulle ha 5 ink moms extra om jag skulle ha en vagn!!! Det slutade med att jag köpte een annan kina vagn som jag tyckte verkade bättre... Om det var rätt eller fel vete tusean

Användarvisningsbild

Re: BK-Hengeren ATV-vagn

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#43026
trilla skrev:Kina vagnar detta också... sen behöver dom kanske inte vara galet dåliga för det. men kostar dom 16900 ska man akta sej. Blev erbjuden att köpa en samtidigt som jag köpte min nya fyrhjuling, handlarn skulle ha 5 ink moms extra om jag skulle ha en vagn!!! Det slutade med att jag köpte een annan kina vagn som jag tyckte verkade bättre... Om det var rätt eller fel vete tusean


Enligt regeringens senaste besked så bör man ju inte handla något som är "Made in China" utan något som ger arbetstilfällen här hemma. Vad finns att välja på?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).