Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Malwa demotour hösten 2020

4 inlägg 2288 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Malwa demotour hösten 2020

Torbjörn Johnsen  
#672256 Som sagt...i brist på skogsmässor så är en del av maskinföretagen nu aktiva och kör runt med egna demotourer. Malwa börjar sina demo i Vindeln nästa vecka på tisdag när vi andra jagar älg här nere i söder. Det finns en lista över datum och orter på Malwas startsida som ni hittar här. Det som ska visas upp på Malwas tour är deras nya maskingeneration 560.4 som vi skrev om vid lanseringen i tråden Malwa lanserar 560.4 med steg 5-motor

Ni som besöker de olika demoaktiviteterna får gärna lägga upp bilder och filmklipp här i trådarna👍



   TS
Användarvisningsbild

Re: Malwa demotour hösten 2020

Sisyfos  
#672789 Så surt att jag inte är hemma på vindeln dagen. Hade gärna pratat med lite Malwafolk och blivit inspirerad på uppgradera

Avatar Fallback

Re: Malwa demotour hösten 2020

hfab  
#676962 @Fredrik Reuter
Nog har du väl varit på visning idag?

Användarvisningsbild

Re: Malwa demotour hösten 2020

Fredrik Reuter  
#677296 Hej,

Nej, det hanns tyvärr inte med. Helgerna är svåra att få loss "arbetstid" på och nu är det en mur som jag håller på att bygga hemma som jag fick viga min tid åt. Hoppas dock att visningen gick bra.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).