tor 09 maj 2019, 21:22#565857HEJ allihoa!
Jag har en sprillans ny Vimek 606 på provkörning! Någon som har att jämföra denna lila skotare mot någon annan liten skotare, typ Alstor m fl. märken
Små skogsmaskiner och övriga maskiner
Vimek 606 TT

sön 12 maj 2019, 13:51#566190Hej,
Ja det finns mycket skrivet om i princip alla miniskotare. Lägg gärna upp en egen recension om 606 här tråden, gärna med bilder så kommer nog diskussionen igång! 👍
Ja det finns mycket skrivet om i princip alla miniskotare. Lägg gärna upp en egen recension om 606 här tråden, gärna med bilder så kommer nog diskussionen igång! 👍
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
sön 12 maj 2019, 17:09#566221Jag kör huvudkonkurrenten, iallafall utseendemässigt för övrigt så är de inte speciellt lika.
Woodtiger manuell.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Woodtiger manuell.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).