HannuRöj skrev:Det stämmer. Och det är bara halva jobbet...
Svårt att skota med sånt kortbitar.
Så Usewood är inget för eftersatta röjningar att hugga med och ta rätt på virke?
Usewood Sverige skrev:Usewood håller på att ta fram en ny Combi Master som vi själv kallar andra generationen eller Combi Master 2.0. Under våren ska allting demotestas. Nya CM kommer att ha några väsentliga förbättringar, mycket tack vare en ingående analys av användarvänlighet och funktion under tidigare åren. Vi lyfter inte duken än..
Jag finns till för att vara en direktlänk till tillverkaren och förmedlar information både om maskinerna, tillbehören samt visningar och köpvillkor.
Jag vet att direktreklam i forum är inte tillåtet, så jag kommer endast att svara på frågor. Mer ingående förklaringar och info kommer att finnas i blogg-delen
Väl mött
Usewood Sverige skrev:Hej Niklas
Vi hoppas på att du är nöjd med Usewood Combin. All information om Usewood och dess produkter kommer komma upp på hemsidan. Vi är i full gång med förberedelserna och jag kommer att uppdatera aktuell info även här.
I samarbete med den finska byggaren Usewood har maskinerna sedan 2019 monterats i Estland. Sedan början av 2021 har Usewood varit en miniskogsmaskin som är färdigutvecklad och monterad i Estland. Under namnet Usewood Eesti OÜ har vi involverat ett team från olika samhällsskikt i processen att bygga och utveckla maskiner.
För att öka tillförlitligheten hos maskinerna har vi avsevärt förbättrat maskinernas konstruktion och hydrauliska system, baserat på det dagliga skogsbruket och gjort tillverkningsprocessen av maskindelar enklare och billigare.
Usewood har ett elektriskt styrsystem utvecklat och tillverkat i Estland.
Vi utvecklar också ett system för bättre och snabbare tillgänglighet av eftermarknadsservice och reservdelar.
Allt detta ger användare av Usewood minimaskiner mer förtroende för att använda vår teknik. Dessutom har vi gjort Usewood-maskinernas utseende ljusare och mer iögonfallande med ett nytt färgschema.