Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Yanmartraktorer?

3 inlägg 1753 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Yanmartraktorer?

Yanmar 1502d  
#34054 Hej!

Det skulle vara kul om det fanns några som har en yanmartraktor som kunde dela med sig av sina erfarenheter.
Har själv en som jag är nöjd med men har lite problem med laddningen och det blir lite letande efter delar på nätet och de finns som regel "over the sea". Har dock upplevt att min traktor är överlägsen en fyrhjuling i allt utom fart på landsväg samt blöta myrar. Jag drar fulla lass på min vagn utan större problem i riktigt brant terräng.
Som sagt, det skulle vara skoj att få igång ett hjälpforum på svenska kring dessa små starka röda. Det finns ett schysst forum på engelska som drivs från staterna så en del svar kan man få därifrån. Men inte var jag kan hitta en generator i Sverige eller om jag kan byta den jag har mot någon från en bil eller liknande.

Väl mött!



   TS
Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#34135 Lyssna med swedtrac här på forumet han har nog en hel del erfarenhet av dom !! :D

Avatar Fallback
Yanmar 1502d  
#34141 ok! tack för tipset. Vad är det för en såg du har på din bild?

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).