halvproffs skrev:Ja, verkligen roligt. Tänkte åka över efter helgerna och provköra bisonen när Uven fått ihop lite virke. Kanske det är jag som är pilot på filmen. Får väl maskera mig ifall det inte går nå bra 🙂
anersimyra skrev:En kamrat som har kört miniskotare sen ” hedenhös ” köpte sig en Bison och är mycket nöjd med maskinen..
anersimyra skrev:En kamrat som har kört miniskotare sen ” hedenhös ” köpte sig en Bison och är mycket nöjd med maskinen..
urban1 skrev:Grattis till din 10000 Ulvskogen. Körde själv 700 timmar med en sådan. Grymt nöjd med den. Den kan upplevas lite ryckig i kransvängen men det har kranman lösning på.
Uvskogen skrev:Läste igenom @sundelius tråd igen och ser att han har kedjor på fram både vinter och höst. Han verkar ha rätt backig och stenig skog, som jag.
Vad tror ni, behöver jag kedjor på Bison också som regel, eller mer i undantagsfall? Har inget emot kedjor men slipper man så är det förstås att föredra.
Uvskogen skrev:Kedjor är beställda och förhoppningsvis kommer den levererad med dem på! 🙂