Pe_Er_79 skrev:svampbob skrev:Problemet är att det är spridda skurar från Kranman mycket bra men även en massa skit och en djungel av olika modeller som det kommer att bli ett mörker att hålla service på. På en punkt är Kranman efter då det fortfarande inte går att få en hydrauliskt skjutbar boggi.
Det är roligt att Kranman experimenterar och utvecklar nya modeller men för deras eget bästa borde dom tänka både en och två gånger innan dom släpper ut dom på marknaden.
Kan du utveckla den där biten du skriver om skit? Jag och troligen fler med mig, vet inte riktigt vad du syftar på.. Hydraulisk skjutbar boggi har jag läst att Kranman medvetet håller sig ifrån..
skogshasse skrev:Pe_Er_79 skrev:svampbob skrev:Problemet är att det är spridda skurar från Kranman mycket bra men även en massa skit och en djungel av olika modeller som det kommer att bli ett mörker att hålla service på. På en punkt är Kranman efter då det fortfarande inte går att få en hydrauliskt skjutbar boggi.
Det är roligt att Kranman experimenterar och utvecklar nya modeller men för deras eget bästa borde dom tänka både en och två gånger innan dom släpper ut dom på marknaden.
Kan du utveckla den där biten du skriver om skit? Jag och troligen fler med mig, vet inte riktigt vad du syftar på.. Hydraulisk skjutbar boggi har jag läst att Kranman medvetet håller sig ifrån..
varför vill dom inte ha en sådan boggi
svampbob skrev:Jag har hört det från några olika håll. Jag är själv tveksam till om P25 med bensinmotorn verkligen är seriös.